بافل جلال طالبانی: ما متعهد هستیم که انتخابات را طبق برنامه تعیین شدە برگزار کنیم

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس اتحادیه میهنی کردستان گفت: ما خود را متعهد به برگزاری انتخابات در زمان بندی تعیین شدە می دانیم و بە تصمیمات اتخاذ شدە احترام می گذاریم.

به گزارش کردپرس به نقل از کانال8، بافل جلال طالبانی، رئیس اتحادیه میهنی کردستان، و آلینا رومانوفسکی، سفیر آمریکا در عراق، آخرین تحولات سیاسی، اقتصادی و امنیتی در بغداد و تقویت همکاری میان احزاب سیاسی بە منظور حفظ ثبات در کشور را بررسی کردند.

در این نشست همچنین مسائل مربوط بە اربیل و بغداد، استحقاق اقلیم کردستان و موضوع انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بافل جلال طالبانی در نشست مذکور اظهار داشت: تلاش اتحادیه میهنی کردستان از ابتدا برای حفاظت از حقوق کارمندان اقلیم کردستان بوده است کە خوشبختانە با تلاش نخست وزیر عراق و دادگاه فدرال و دوستان کُرد، این مشکل حل شد.

وی گفت: "اولویت ما تضمین زندگی آبرومندانه برای مردممان است و تمام تلاش خود را برای این تحقق این هدف به کار خواهیم بست، امیدواریم همه با همین روحیه تلاش کنند و در خدمت عالی ترین اهداف ملتمان باشند".

رئیس اتحادیە میهنی کردستان تاکید کرد: "ما به تصمیمات احترام می گذاریم و متعهد به برگزاری انتخابات طبق برنامه هستیم، می خواهیم این روند به شیوەای بی عیب و نقص انجام شود و خواست همه طرف ها را منعکس کند".

کد خبر 2769109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha