در کادر رهبری حزب دمکرات کردستان بر سر مشارکت در انتخابات آتی پارلمان کردستان شکاف وجود دارد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- غیاث سورچی، عضو اتحادیه میهنی کردستان، از وجود شکاف در کادر رهبری حزب دمکرات کردستان در خصوص مشارکت در انتخابات آتی پارلمان کردستان خبرداد.

به گزارش کردپرس، غیاث سورچی، عضو اتحادیه میهنی کردستان در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه» گفت: اشاره حزب دمکرات کردستان بر عدم مشارکت خود در انتخابات آتی پارلمان کردستان و اعلام صریح مشارکت در این انتخابات، گواه روشنی بر وجود اختلافاتی درکادر رهبری این حزب در خصوص مشارکت در انتخابات است.

سورچی، افزود: طرفهایی در کادر رهبری حزب دمکرات کردستان معتقدند که موضوع اعلام عدم مشارکت این حزب در انتخابات آتی پارلمان کردستان، صرفا  نوعی تاکتیک  برای دستیابی به امتیازات بیشتری از دولت فدرال و همچنین کارت فشاری بر دادگاه فدرال برای پس گرفتن رای  خود در مورد سهمیه کرسیهای اقلیت ها درپارلمان کردستان یا یافتن راه حل قانونی دیگری است که به نظر می رسدتحقق آن امکان پذیر نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای دیگری نیز در کادر رهبری حزب دمکرات کردستان وجود دارند که خواستار عدم مشکل تراشی  بین دولت های فدرال و اقلیم کردستان و پایبندی به روابط اربیل و بغداد،هستند.

کد خبر 2769084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha