در دیدار میان رئیس اقلیم کردستان و نخست وزیر عراق بر تعهد دولت برای رسیدگی به مطالبات شهروندان تاکید شد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- ریاست اقلیم کردستان درخصوص دیدار نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان و محمد شیاع سودانی نخست وزیر عراق در بیانیەای اعلام کرد: «آنها بر تعهد دولت عراق برای ارائه خدمات و رسیدگی به مطالبات شهروندان در سراسر عراق از جمله اقلیم کردستان تاکید کردند».

به گزارش کردپرس به نقل از روداو، نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان در بغداد با محمد شیاع سودانی نخست وزیر عراق دیدار کرد. ریاست اعلام کرد: «در این نشست دیدگاه های مشترک در مورد مسائل ملی و اجرای برنامه ها و دستور کار دولت فدرال عراق در همه زمینەها مورد بحث و بررسی قرار گرفت».

روز گذشتە نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان برای دیدار با شماری از مقامات عراقی و شرکت در نشست ائتلاف مدیریت دولت وارد بغداد شد. وی قرار است در مورد صادرات نفت و برخی مسائل دیگر با مقامات عراقی گفتگو کند.

ائتلاف مدیریت دولت (ائتلاف تشکیل دهنده دولت عراق در بغداد) با حضور اکثریت مقامات ارشد قدرت های سیاسی تشکیل دهنده آن یک نشست برگزار خواهد کرد.

در بخشی دیگر از بیانیه ریاست اقلیم کردستان آمده است؛ در این نشست بر اهمیت حمایت از همه قدرتها و احزاب سیاسی عراق در اقدامات اصلاحی دولت فدرال به منظور ارتقای توسعه کامل در کشور و غلبه بر مشکلات و موانع پیش روی آن در عرصه اداری و اجرایی تاکید شد.

کد خبر 2769079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha