خدمت به خانواده های محروم و  کسانی که نیازمندند یک عمل خیر بزرگ است

استاندار کردستان گفت: امروز هزار کودک یتیم تحت حمایت بنیاد موقوفه ماه رخسار خانم قرار می گیرند و هر چند که خود ایشان ما را ترک کرده اند اما کار خیر ایشان ادامه داشته و همین نشان می دهد که کار خیر تا چه اندازه ماندگار است.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در آئین تجلیل از بنیانگذاران بنیاد خیریه موقوفه معتمد وزیری (ماه رخسار خانم)، گفت: در طول تاریخ بشر به دنبال این بوده که به کیمیا دست پیدا کند و این عنصر به نظر من کار خیر است.

وی اظهار کرد: امروز هزار کودک یتیم تحت حمایت بنیاد موقوفه ماه رخسار خانم قرار می گیرند و هر چند که خود ایشان ما را ترک کرده اند اما کار خیر ایشان ادامه داشته و همین نشان می دهد که کار خیر تا چه اندازه ماندگار است.

استاندار کردستان افزود: خدمت به خانواده های محروم، خدمت به زندانیان جرایم مالی غیر عمد و کسانی که نیازمند واقعی هستند، یک عمل خیر بزرگ است که امیدواریم سال ها باقی بماند.

زارعی کوشا با بیان اینکه خیرین همواره به دنبال انجام کار خیر و کمک به نیارمندان و افراد بی بضاعت جامعه هستند، ادامه داد: ما نیز به عنوان مسئول به مجموعه موقوفه معتمدوزیری کمک می کنیم که بیشتر خدمت کنند.

هزینه کرد ۲۰ میلیارد تومانی بنیاد خیریه ماه رخسار خانم در سال ۱۴۰۲

نماینده تولیت موقوفات ماه رخسار معتمدوزیری نیز در این مراسم بیان کرد: از محل کمک های حاصل از درآمد این موقوفات، در سال ۱۴۰۲ رقمی معادل ۱۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به نیازمندان واقعی کمک شده شده است.

قادر کریمی یادآور شد: پاسداشت مقام پاکبانان، آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد، برگزاری مراسم تجلیل از خیرین با همکاری ستاد دیه استان، شناسایی خانواده ‌های نیازمند و بهسازی و مرمت دیوار ۱۱۰ مدرسه بخشی از فعالیت های این بنیاد خیریه در سال گذشته بوده است.

وی گفت: اهدای لوازم تحریر به مناطق حاشیه شهر سنندج و تعمیر سرای سالمندان سنندج، قربانی کردن ۱۱۵ راس دام زنده، توزیع بسته های معیشتی و غذایی و توزیع نان رایگان در حاشیه شهر سنندج بهش دیگری از فعالیت های خیرخواهانه این بنیاد در سال ۱۴۰۲ بوده است.

نماینده تولیت موقوفات ماه رخسار معتمدوزیری اظهار کرد: توزیع سبد کالایی، پرداخت حقوق موسسات ایتام، شناسایی افراد معلول ذهنی تحت پوشش کمیته امداد و پرداخت حقوق به آنها، پرداخت حقوق به ماموستایان مستحق و غیره که بنا به درآمد موقوفات برآورد می شود، از دیگر فعالیت های این موسسه بوده است.

کد خبر 2769069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha