حقوق کارمندان اقلیم کردستان از هزینەهای جاری بە بودجۀ ریاستی منتقل شود

سرویس عراق و اقلیم کردستان- ویان صبری رئیس فراکسیون حزب دمکرات کردستان در مجلس عراق اعلام کرد لازم است کە بعد از عید فطر قانون بودجه اصلاح گردد و حقوق کارمندان اقلیم کردستان به بودجه حاکمیتی (دولت مرکزی) اضافه گردد

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری شارپرس، ویان صبری به سایت رسمی حزب خود اعلام کرد لازم است بعد از عید فطر قانون بودجه اصلاح گردد و حقوق کارمندان اقلیم کردستان از هزینه‌های جاری تفکیک گردد و بە بخش بودجۀ ریاستی منتقل شود و در پارلمان به تصویب برسد.

وی افزود: روند ارسال حقوق از بغداد به اقلیم کردستان  نیاز به طی کردن مراحل  زیادی دارد اما اگر قانون بودجه اصلاح گردد مشکل ارسال حقوق حل خواهد شد.

به گفته ویان صبری لازم است همه فراکسیونها به ویژه فراکسیونهای کردستانی از اصلاح قانون بودجه حمایت کنند  و حقوق به صورت ماهیانه و به موقع و  بدون هیچ مشکلی  پرداخت گردد.

همزمان ویان صبری اعلام کرد ما به عنوان فراکسیون حزب دمکرات کردستان از برقراری توافق میان دولت اقلیم کردستان و بغداد به منظور پرداخت به موقع حقوق کارمندان حمایت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: بعد از حل مسئله حقوق باید سهم اقلیم کردستان از قانون بودجه به طور کامل پرداخت شود زیرا این موضوع در قانون بودجه آمده است و حق ما تنها به حقوق کارمندان ختم نمی‌شود اما موضوع حقوق در اولویت قرار دارد.

کد خبر 2769064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha