سخنگوی حزب سوسیال دمکرات کردستان: برخلاف خواست و میل حزبی ما اتفاقات ناخواسته ای رخ داد و تلاشهای ما از وقوع این درگیری ها جلوگیری نکرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- فرهاد توفیق حسن، سخنگوی حزب سوسیال دمکرات کردستان بیانیەای در خصوص درگیری های اخیر بین نیروهای حزب سوسیال دمکرات صادر کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از دراو میدیا، متن بیانیۀ سخنگوی حزب سوسیال دمکرات به بدین شرح است: متاسفانه در چند روز گذشته حوادث ناخواستەای با هدف ایجاد هرج و مرج و برهم زدن آرامش منطقه رخ داد که برخلاف خواست و میل حزب ما بود و منجر به شهادت یک جوان غیر نظامی و غیرمسلح کرد در جاده اصلی حلبچه - سلیمانیه و مجروح شدن چند مرد جوان دیگر شد.

ما در حزب سوسیال دمکرات کردستان اعلام می کنیم که اتهامات و اظهارات نادرست منتشر شده را رد می کنیم و همه اطلاعات و اخبار غلط و متناقض را تکذیب می کنیم. ما تمام تلاش خود را کردیم تا نیروهای امنیتی این موضوع را حل و فصل کنند و از وقوع حوادث ناخواسته جلوگیری کنند، زیرا می‌دانستیم که همه اینها در جهت خدشه دار کردن جایگاه مردمی حزب ما است.

‌متأسفانه تلاشهای ما برای ممانعت از وقوع این حادثه ثمری نداشت و نتوانستیم مانع درگیری شویم و در نتیجه حقایق و نیات کثیف پشت اتفاقات فاش شد و عاملان کشتار و زخمی شدن افراد، با دستور قضایی توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند و به مجازات خواهند رسید.

ضمن اظهار تأسف و تسلیت برای از دست دادن مرحوم دابان محمد، اعلام می داریم که جان جوانان، شهروندان غیرنظامی، پیشمرگان و نیروهای امنیتی برای ما مقدس و از هر چیز دیگری مهمتر است.

کد خبر 2769029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha