اعلام جدایی معاون حزب سوسیال دمکرات کردستان از این حزب

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ عبدالله حاج محمود معاون رئیس حرب سوسیال دمکرات کردستان بیانیه‌ای را در خصوص برگزاری هشتمین کنگره این حزب را برای افکار عمومی صادر کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری مودا میدیا، در این بیانیه عبدالله حاج محمود برگزاری هشتمین کنگره حزب سوسیال دمکرات کردستان را بی اساس توصیف کرد و اعلام کرد ما بر این باور هستیم که این کنگره نه تنها خدمتی به حزب سوسیال دمکرات کردستان نمی‌کند بلکه به اصول فعالیتهای مشترک و نقطه نظرات مختلف پایان می‌دهد و به حزب را به سوی باریکه راهی مبهم و مسدود سوق می‌دهد.

متن بیانیه عبدالله حاج محمود به شرح زیر است:

بیانیه‌ای از سوی معاون رئیس و عضو دفتر سیاسی و عضو شورای رهبری حزب سوسیال دمکرات کردستان خطاب به افکار عمومی جامعه

یاران حزب سوسیال دمکرات کردستان

ملت مبارز کردستان

روز پنجشنبه تاریخ ۲۰۲۴/۴/۴ در اقدامی به دور از اصول کاری سیاسی و حزبی و با اراده یک جانبه گرایانه چند فرد و گروهی تحت عنوان برگزاری کنگره غیرعادی حزب سوسیال دمکرات کردستان نمایش بی اساس را برپا کردند.

این موضع، بی اساس است زیرا کنگره ابزاری قانونی و مبنایی برای تجدید و احیای بقای حیات حزبی و گروهها و ارگانها و زنده نگه داشتن برنامه ها و سیاستهای حزبی است، اما آنچه که تحت عنوان کنگره غیر عادی (فوق العاده) حزب سوسیال دمکرات کردستان برگزار می‌شود از همه مبانی یک کنگره سالم و هدفمند به دور است از این رو ما معتقدیم این کنگره نه تنها در جهت خدمت به حزب نمی‌باشد بلکه به اصول کاری مشترک و ارائه نقطه نظرات مختلف در حزب پایان می‌دهد و حزب را به سوی باریکه راهی نامعلوم و مسدودسوق می‌دهد.

بنابراین از امروز به بعد هیچگونه مسئولیتی از این آینده تار و مبهم را بر عهده نخواهیم گرفت  و برای تداوم تاریخ حزب و فداکاریهای شهدا و اهداف والای آنها راه مبارزه سیاسی و توده‌ای را به دور از روحیه خشونت طلبی و خشم در پیش خواهیم گرفت.

در گام اول با تشکیل ائتلافی تحت عنوان «عصر ما» خود را برای شرکت در انتخابات آینده پارلمان کردستان آماده می‌کنیم برای آینده دور و نزدیک نیز برمبنای ارزشهای والای مبارزه و خدمتگزاری به مردم و میهن و فعالیتهای مشترک و فراهم نمودن فرصتهای یکسان دستور کار محکمی خواهیم داشت، ما برای تداوم کاروان مبارزات خود در این راه خستگی ها کشیدیم و فداکاریهای بزرگی انجام دادیم.

کد خبر 2768985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha