نماینده مجلس باید زبانی گویا برای بیان مشکلات باشد / دکتر امرالله عظیمی

سرویس کرمانشاه _ دکتر امرالله عظیمی فعال فرهنگی و روزنامه نگار به بهانه تعیین تکلیف دو کرسی باقی مانده نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه در دور دوم انتخابات، به تببین ویژگی‌های یک نماینده توانمند پرداخته است که در ادامه می خوانید:

خبرگزاری کردپرس _ مردم نجیب کرمانشاه در این هنگامه‌ی با اهمیت سرنوشت برای نجات کرمانشاه،‌ من و تو در کجای این هیاهو ایستاده یا نشسته‌ایم؟ در میانه‌ی میدان هستیم یا بر کناره‌ی آن؟ هرچه و هر کجا که باشیم، دانسته یا نادانسته، خواسته یا ناخواسته، به ضعف یا شدت، از این وضعیت اسف‌بار همواره بر مدار ناکامی برای کرمانشاه بهره‌ای و سهمی داریم. پس بکوشیم تا از جان و جوهر حقیقت  پا در راهی بگذاریم که برای کرمانشاه مظلوم چاره شویم.

چاره‌ی این کار بی شک در دستان مردمان نجیب و فهیم کرمانشاه است آن هم با انتخاب افراد دلسوز، با برنامه و توانمند در بیان مشکلات و حق محتوم کرمانشاه است که سال‌هاست این حق مغفول مانده‌است.

افرادی که مدیریت علمی و اجرایی را توأمان  دانسته و با مسئله محور قرار دادن مشکلات کرمانشاه و با اشراف به نتیجه‌ی آن، همواره در حال  اندیشه و تلاش هستند.

ضرورت دارد در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه، افزون بر دعوت همگان برای شرکت در انتخابات؛ افرادی را انتخاب کنیم که شأن مردم کرمانشاه در مجلس، وزارتخانه‌ها و زبان گویای بیان مشکلات آنان برای پیگری باشند نه افرادی که توانایی ارتباط و خطابه موثر را ندارند.

این افراد ناتوان چگونه می‌توانند زبان گویای مشکلات کرمانشاه در خطابه و نطق مجلس برای آگاهی سایرین باشند؟ پس بیایید برای آبرو و شأن کرمانشاه درست انتخاب کنیم.

 

کد خبر 2768913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha