ابراز نگرانی حزب دمکرات کردستان از تاثیرگذاری پاسخگویی ایران به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق بر اربیل

سرویس عراق و اقلیم کردستان- وفا محمد کریم، عضو حزب دمکرات کردستان نگرانی خود از تاثیرگذاری پاسخگویی ایران به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران دردمشق، بر اربیل، ابراز داشت.

به گزارش کردپرس، وفا محمد کریم، عضو حزب دمکرات کردستان،  درگفتگو با  خبرگزاری«بغداد الیوم» با بیان اینکه به دلیل مواضع دولت عراق و عدم پاسخ  مناسب بغداد به حملات مکرر ایران به اقلیم کردستان، اربیل طعمه آسانی برای تهران خواهد بود، افزود: ایران نمی تواند به حملات اخیر اسرائیل به  مقر کنسولگری اش در دمشق، پایتخت سوریه، پاسخ دهد، بنابراین بیم آن می رود که پاسخ ایران علیه مردم بی گناه و غیرنظامیان در اربیل، به بهانه هدف قرار دادن منافع اسرائیل و پایگاههای موساد در اقلیم کردستان، انجام گیرد.

گفتنی است هواپیماهای رژیم صهیونیستی دوشنبه13فروردین 1403 ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف قرار دادند که علاوه براین ساختمان، به ساختمان‌های مجاور آن، خسارات زیادی وارد شد.

در همین حال، حسین اکبری، سفیر ایران در دمشق نیز تاکید کرد که در نتیجه حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران، 7 نفر از جمله مستشاران نظامی ایرانی که  میهمان سفارت ایران در دمشق بودند، کشته شدند.

کد خبر 2768894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha