افزایش ۲۵۳ درصدی کالاهای ترانزیتی از گمرکات کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ ناظر گمرکات استان از رشد ۳۳۹ درصدی وزن و افزایش ۲۵۳ درصدی ارزش کالاهای ترانزیتی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه در یازده ماهه سپری شده از سالجاری خبر داد .

به گزارش کردپرس؛ علی اصغر عباس زاده، وزن کالاهای ترانزیتی از مبدا گمرکات این  استان در یازده ماهه سال جاری را ۳ میلیون ۵۶۲ هزارو ۷۳۰ تن به ارزش یک میلیاردو ۴۷۱ میلیون و ۶۳۶ هزارو ۸۶۱ دلار عنوان کرد.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه تصریح کرد: گمرک پرویزخان با یک میلیارد و ۴۴۴ میلیون و ۵۲۸ هزارو ۱۸۶ دلار به وزن ۳ میلیون و ۵۱۸ هزارو ۴۶۰ تن، از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان کرمانشاه، سهم ۹۸ درصدی ارزش و سهم ۹۹ درصدی وزن را از آن خود کرد.

وی افزود: این میزان کالای ترانزیتی از مبدا گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث وزن ۳۴۱ درصد رشد و از لحاظ ارزش ۲۸۳ درصد افزایش داشته است.

وی سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان را از لحاظ ارزش ۲ درصد و از حیث وزن یک درصد عنوان کرد و مقدار آن را ۲۷ میلیون و ۱۰۸ هزارو ۶۷۵ دلار به وزن ۴۴ هزارو ۲۷۰ تن بیان کرد.

علی اصغر عباس زاده، عمده کالاهای ترانزیتی خارجی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه را مازوت، نفتا، روغن صنعتی، بیتومین و عمده کالای ترانزیت داخلی از مبدا این گمرکات را ضایعات کارتن عنوان کرد.

کد خبر 2768108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha