۱۶۵ میلیارد تومان از محل فروش جایگاه های مرزی به حساب خزانه واریز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از اواخر دی ماه تاکنون از محل کنترل باک و فروش جایگاه های مرزی در پایانه ‏باشماق ۱۶۵ میلیارد تومان به حساب خزانه واریز شده است.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی گفت: از اواخر دی ماه تاکنون از محل کنترل باک و فروش جایگاه های مرزی در پایانه ‏باشماق ۱۶۵ میلیارد تومان به حساب خزانه واریز شد که نسبت به مدت مشابه قبل از اجرای طرح فول باک، ۱۶۷ درصد افزایش یافت.

وی اظهار کرد: جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده در مرز، کاهش زمان کنترل باک ‏کامیون ها، تسهیل فرآیند فوق در خصوص کامیون های صاداراتی از مزایای اجرای طرح فول باک ‏است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان افزود: با توجه جدی به تامین و توزیع مطلوب عرضه سوخت و گردشگر پذیربودن شهرستان مریوان، نظارت کافی بر عملکرد جایگاه های عرضه و CNG، فعال بودن گشت های مشترک با سازمان های متولی، کنترل و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و حضور موثر روسای نواحی در ارائه خدمات مطلوب به مردم و همکاری با فرمانداران باید مورد توجه قرار گیرد.

نوکانی از افزایش تردد کامیون های ترانزیتی و ترانشیپی در سال جاری از پایانه مرزی باشماق مریوان خبر داد و ادامه داد: ماهیانه بیش از ۱۸ هزار خودرو در پایانه مرزی باشماق با استفاده از سیستم های الکترونیکی پایش و کنترل می شود.

کد خبر 2767849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha