اعتراض نامزدها را با دقت بررسی می‌کنیم

سرویس کرمانشاه _ ریس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تاکید کرد: اگر در بررسی ها مطمئن شویم حتی یک برگ رای متعلق به هر یک از نامزدهای معترض لحاظ نشده، حتما نسبت به اعلام آن اقدام می کنیم.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ علی شعبانی صبح روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه در نشست خبری ستاد انتخابات استان عنوان کرد: دشمن وارد یک جنگ رسانه ای با نظام جمهوری اسلامی شده‌ تا از این طریق اقشار مختلف جامعه را نسبت به دست آوردها و توانمندی های نظام دلسرد کنند.

وی افزود: خوشبختانه رسانه های استان هم نشان دادند که با تولید محتوای مناسب و اطلاع رسانی به موقع و دقیق، توان هم آوردی با رسانه‌های معاند را دارند که جای تقدیر دارد.
 
رییس ستاد انتخابات استان در ادامه عنوان کرد: این ستاد فعالیت خود را  از خردادماه امسال آغاز کرد و از مردادماه با آغاز فرایند پیش ثبت نام، وارد مرحله اجرایی شد و برنامه‌های مصوب را در ۳۲ گام اجرایی کرد.

وی به استقبال ویژه جوانان برای نامزدی در انتخابات مجلس اشاره کرد: تعداد ۱۰۶۱ نفر در مرحله پیش ثبت نام شرکت کردند که اغلب آن‌ها جوان بودند و این نشان دهنده امید به آینده در میان این عزیزان و انگیزه آن‌ها برای نقش آفرینی در پیشرفت کشور بود. 

شعبانی به افزایش ۲۰ هزار نفری شرکت کنندگان کرمانشاه در این انتخابات نسبت به دوره یازدهم مجلس اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس در یک فضای گرم و رقابتی برگزار شد و این موضوع باعث افزایش میزان مشارکت‌ مردم شد.

وی یادآور شد: جریانات سیاسی در این انتخابات لیست دادند ولی مردم خودشان تشخیص دادند که به چه کسی رای بدهند و یا رای ندهند.

شعبانی عنوان کرد: مردم علی رغم تمامی فشارها و توهین های رسانه های بیگانه برای تحریم انتخابات، مردم پای صندوق‌های رای آمدند. 

وی بر بی طرفی کامل مجریان انتخابات تاکید کرد و گفت: یکی از نامزدهای انتخابات ۱۹.۵۶ درصد رای آورد و با اختلاف ناچیزی به دور دوم رفت.

رئیس ستاد انتخابات گفت: طبق قانون افرادی که اعتراض دارند تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارند نسبت به نتیجه اعلام شده اعتراض کنند و پس از رسیدگی، نتیجه اعتراضات اعلام می شود.

وی تاکید کرد: اگر در بررسی ها مطمئن شویم حتی یک برگ رای متعلق به هر یک از نامزدهای معترض لحاظ نشده، حتما نسبت به اعلام آن اقدام می کنیم.

کد خبر 2767770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha