مردم پیروز واقعی هستند

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان در خصوص انتخابات ۱۱ اسفند عنوان کرد: مردم پیروز واقعی هستند و نام هر کس از صندوق بیرون آمد برای ما محترم است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا خاطرنشان کرد: دشمن نهایت برنامه ریزی را برای ناامن کردن و کارهای تخریبی انجام داد، ولی توسط دستگاههای امنیتی کنترل و مدیریت شد.  

او گفت: ایلام جزء اولین استان‌هایی بود که به موقع رأی گیری در آنها انجام گرفت و سریع هم اعلام نتیجه شد و هیچ تنش و درگیری و نگرانی نداشتیم و علت هم این بود که چهار اصل مورد تاکید مقام معظم رهبری را نصب‌ العین قرار دادیم.

استاندار ایلام افزود: در انتخابات کاری نداشتیم که اسم چه کسی از صندوق بیرون می آید، هر کس از صندوق ها بیرون می آید برای ما قابل احترام است چرا که این انتخاب نتیجه تبلور فکری مردم عزیز استان ایلام بود.

بهرام نیا ادامه داد: ما تبریک می گوییم به کسانی که به عنوان منتخب مردم انتخاب شدند، و امیدوارم به گونه ای باشد که استان به واسطه تعامل با سه منتخب با تجربه و خوب گام های بلندی را در راستای توسعه همه جانبه با توجه به تجارب آنها و آرای خوبی که مردم به آنها داده اند، بردارند.

وی یادآور شد: الحمدالله استان گل کاشت، شما مدیران خوب عمل کردید، فرمانداران و همه دستگاههای ذی مدخل  و اصحاب رسانه خوب عمل کردند، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، دستگاه قضا، اداره کل اطلاعات، دست‌اندرکاران ستاد انتخابات و... در استان همگی خوب عمل کردند.

وی افزود: دشمن نهایت برنامه ریزی را برای ناامن کردن و کارهای تخریبی و بر هم زدن نظم و انضباط چه به وسیله پیاده نظام های خودش و چه افرادی که مامور کرده بود در دستور کار داشت ولی به لطف خدا توسط دستگاههای امنیتی در سراسر کشور به خوبی مدیریت شد.

استاندار ایلام تصریح کرد: تیر دشمن به سنگ خورد و نتوانستند مردم را ناامید کنند و مردم نظام و انقلاب را بر خیلی از مشکلات ترجیح دادند و این در حالی بود که دشمنان نظام برای دلسرد کردن مردم خیلی هزینه کردند.

بهرام نیا گفت: پیروز واقعی مردم هستند. و ان‌شاءالله منتخبین با خدمت به آنها بتوانند رضایتمندی مردم را بدست آورند.

استاندار ایلام تاکید کرد: نشانی دقیق مرکز اقامتی و بوم‌گردی و نقاط دینی استان در قالب برنامه (اپلیکشن) جامع راه‌اندازی شود.

بهرام نیا در ادامه افزود: یکی از موضوعات مهم در ایام نوروز، ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به گردشگران و مسافران است. بنابراین در این ایام تکلیف این حوزه دوچندان است. در ایام نوروز داروخانه‌ها باید به‌ صورت مستمر، فعال و اورژانس در مرکز استان و شهرستان‌ها با تمام ظرفیت و تمام‌ وقت ارائه خدمات دهند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز همه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد سفر در حالت آماده‌باش کامل باشند و جزیی‌ترین و کلی‌ترین خدمات باید در اختیار گردشگران قرار گیرد.

بهرام نیا با اشاره به رصد و پایش بازار در ایام نوروز به مدیرکل صمت استان تاکید کرد: در ایام نوروز  نظارت بر بازار تشدید و  پایش قیمت‌ها به صورت مستمر انجام شود، همچنین در این راستا نمازخانه و مراکز اقامتی و سرویس‌های بهداشتی سامان‌دهی شوند.

استاندار ایلام با قدردانی از پلیس راهور استان و اعضای ستاد خدمات سفر استان، گفت: ایلام در ایام نوروز سال ۱۴۰۲ در کاهش تصادفات و  تلفات جاده‌ای، مقام اول را در کشور کسب کرد.

وی با اعلام این‌که ایلام استان پدیده نوظهور  گردشگری کشور است، عنوان کرد: مسیر دسترسی به تنگه کافرین بدره به عنوان یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری استان و کشور در مرحله ساب‌بیس است و به زودی آسفالت می‌شود.

کد خبر 2767768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha