حمله به دفتر MSD در قامشلو تلاش‌ها برای گفتگوهای داخلی را هدف قرار می‌دهد

سرویس سوریه - MSD حمله شامگاه ۲۶ فوریه به دفتر قامشلو این مجلس را محکوم کرد و اعلام کرد که این حمله تلاش‌ها برای گفتگوهای داخلی را هدف قرار می‌دهد.

بە گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای مجلس سوریه دموکراتیک(MSD) با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با حمله به  دفتر قامشلو این مجلس اعلام کرد که این حمله تلاش‌ها برای گفتگوهای داخلی را هدف قرار می‌دهد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، مرکز رسانه‌ای MSD بیانیه ای مکتوب در رابطه با حمله شب ۲۶ فوریه به ساختمان این مجلس در شهر قامشلو از توابع کانتون جزیره منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: «شامگاه ۲۶ فوریه حمله  به دفتر MAD در شهر قامشلو انجام شد که افراد ناشناس بمبی را به داخل دیوار ساختمان پرتاب کردند. خسارت این حمله فقط مادی بود و نیروهای آسایش کردستان سوریه تحقیقات در مورد این حمله را آغاز کرده اند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: « MAD این حمله را به شدت محکوم می‌کند. افرادی که در پشت این حمله قرار دارند، موضع میهنی MSD را در تقویت گفتگوهای داخلی برای اجرای دموکراسی در سوریه هدف قرار می دهند.»

در این بیانیه MSD همچنین به مردم اطمینان داد که این حمله MSD را از تلاش هایش برای رسیدن به اهدافی که به آن اعتقاد دارد منحرف نخواهد کرد و MSD تا رسیدن به ثبات سیاسی در سوریه به مبارزه خود ادامه خواهد داد.»

کد خبر 2767477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha