تعداد کارکنان فعلی کنسولگری انگلیس در اربیل بیشتر از تعداد کارکنان برخی از سفارتخانه های این کشور در سایر کشورهای جهان بیشتر است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- کنسول جدیدانگلیس در اقلیم کردستان، گفت: تعداد کارکنان فعلی کنسولگری کشورش در اربیل از کارکنان تعدادی از سفارتخانه های انگلیس در کشورهای جهان بیشتر است.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری«شفق نیوز» جیمز گلدمن، در مصاحبه ای مطبوعاتی، بابیان اینکه کادراداری کنسولگری انگلیس دراقلیم کردستان، دارای بالاترین نمایندگی سیاسی درمنطقه و درسطح کشورهای همجوار عراق و برخی از کشورهای اروپایی و آسیائی است، به وجود همکاری بین انگلیس و اقلیم کردستان در زمینه های فرهنگی، رسانه ای و دیپلماتیک با هدف گسترش فعالیت این کنسولگری دراقلیم اشاره کرد.

جیمز گلدمن با اشاره به اینکه کنسولگری انگلیس مجموعه ای از پروژه های مهم، از جمله پروژه های فرهنگی، رسانه ای و دیپلماتیک را با همکاری دولت اقلیم کردستان در دست اجرا دارد، افزود: این کنسولگری برای حل برخی ازمشکلات امنیتی، به ویژه مقابله با تروریسم و ​​ارائه کمک های نظامی به اقلیم کردستان تلاش می کند.

وی تصریح کرد: تعداد طرح های موجود بین کنسولگری انگلیس و دولت اقلیم کردستان در همه استان های اقلیم، به ویژه درزمینه های فرهنگی و آثار باستانی بسیار زیاد است.  

کد خبر 2766875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha