قباد طالبانی وبسایتی را برای فعالیت ها و پیشنهادات راه اندازی کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- قباد طالبانی، معاون نخست وزیر اقلیم، وبسایتی را با نام خود راه اندازی کرده است و خودش هم بر کارهای آن نظارت دارد و هدف از راه اندازی این وبسایت پرداختن به فعالیت های خودش و پیشنهادات مردم است.

به گزارش کردپرس به نقل از سپی مدیا، در اعلامیه منتشر شده از سوی دفتر معاون نخست وزیر، اشاره شده است که در 9 فوریه وبسایتی رسمی راه اندازی شده که به کار و فعالیت های قباد طالبانی اختصاص داده می شود و این وبسایت به اسم خود قباد طالبانی نامگذاری شده است.

همانطور که در بخشهای وبسایت نشان داده شده است، این وب سایت در راستای پرداختن به دو چیز فعالیت می کند، اول، اطلاع رسانی به شهروندان از کار و فعالیت ها و نظرات و دیدگاه های قباد طالبانی در مورد موضوعات مختلف و دوم، شهروندان از طریق این وبسایت ایده ها و پیشنهادات خود را برای قباد طالبانی و دفتر وی ارسال کنند.

وبسایت مذکور از سه بخش اصلی تشکیل شده که به شرح زیر است:

بخش پروفایل: شامل مشخصات، دیدگاه ها و دستاوردهای قباد طالبانی است.

بخش رسانه: اخبار هفتگی کار و فعالیت های قباد طالبانی به صورت ویدیویی و همچنین اخبار روزانه کار و فعالیت ها همراه با عکس فعالیت ها در قسمت گالری منتشر می شود، به ویژه رسانه هایی که میخواهند اخبار قباد طالبانی را پوشش دهند، در این بخش می توانند عکس هایی با کیفیت بالا از فعالیت های ایشان دریافت کنند.

در ادامه این اعلامیه آمده است: « در همان بخش رسانه کلیه سخنرانی‌های قباد طالبانی در همایش‌ها و نشست‌های مختلف به صورت ویدئویی با کیفیت بالا منتشر می‌شود که این امر برای استفاده رسانه‌های تصویری از ویدیوها حائز اهمیت است».

بخش مشارکت کنید: در این بخش، شهروندان می توانند نظرات و پیشنهادات خود را مستقیماً به قباد طالبانی و دفتر وی ارسال کنند. در خصوص نحوه ارسال ایده و پیشنهادات نیز راهنمایی های لازم به شهروندان داده شده است.

کد خبر 2766858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha