بیجار می تواند پرچمدار شرکت های دانش بنیان باشد

استاندار کردستان گفت: شهرستانی همچون بیجار با توجه به ظرفیت هایی که از آن برخوردار است، می تواند پرچمدار شرکت های دانش بنیان در استان باشد.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در نشست تخصصی B۲B (تجارت شرکت با شرکت یا بازرگان با بازرگان) بین واحدهای صنعتی و فناوران که در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، گفت: در ۱۰ سال آینده تحولاتی که در عرصه تکنولوژی در دنیا اتفاق خواهد افتاد شاید معادل ۱۰۰ سال اخیر باشد.

وی با اشاره به اینکه فناوری های نوین با سرعت و عمق بیشتری تحویل می یابند، اظهار کرد: تحولات جهانی به ویژه در عرصه تکنولوژی به سرعت در حال گسترش است لذا اگر تلاشی برای قرار گرفتن در این مسیر نکنیم در آینده اثری از اقدامات و سرمایه گذاری هایی که امروز انجام داده ایم، نخواهد ماند.

استاندار کردستان با بیان اینکه تامین زمین و ایجاد شهرک های صنعتی تنها رسالت شرکت شهرک های صنعتی نیست، افزود: می طلبد ۸۰ درصد انرژی و وقت مدیران شرکت شهرک های صنعتی استان به برگزاری رویدادهای فناورانه اختصاص پیدا کند.

زارعی کوشا ادامه داد: این شرکت با برگزاری استارتاپ و رویداد (Reverse Pitch چالش معکوس) و نشست های B۲B در راستای شناسایی نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی استان نشان داده که در حال حرکت به سمت و سوی شیوه های نوین دستیابی به توسعه است.

وی یادآور شد: از آنجا که تولید متاثر از تغییر و تحولات عرصه تکنولوژی است، لذا دانش بنیان شدن واحدهای تولیدی و شناخت بازار از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار کردستان بیان کرد: شهرستانی همچون بیجار از این ظرفیت برخوردار است که پرچمدار شرکت های دانش بنیان در استان باشد.

کد خبر 2765901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha