استاندار کردستان خواستار اجرای بدون تاخیر پروژه گردشگری صلوات آباد شد

استاندار کردستان طرح گردشگری صلوات آباد سنندج را ظرفیت ویژه برای منطقه غرب کشور دانست و گفت: با عزم جهادی و بسیج کردن امکانات ملی و استانی این پروژه بزرگ به صورت عملیاتی با در نظر گرفتن الزامات، بدون تاخیر، اجرا شود.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح جامع مدیریت منابع طبیعی و گردشگری منطقه صلوات آباد در سنندج و پیشرفت فیزیکی این طرح که در سالن شهدای گمنام برگزار شد، گفت: این پروژه، ظرفیت مهمی برای استان و منطقه غرب کشور در حوزه گردشگری، محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه مذکور با طراحی جامع و ساماندهی سریع می تواند به تنهایی محور توسعه برای استان باشد، افزود: باید طرح شاخص گردشگری در سنندج با مشارکت ارگان ها و دستگاه های مرتبط در اسرع وقت بدون وقفه، اجرا شود.

استاندار کردستان در خصوص اهمیت راه های دسترسی به این مجموعه در راستای نیاز شهروندان، توسعه توریستی و گردشگری، اظهار کرد: با رفع موانع و مشکلات موجود، در هفته آتی عملیات احداث این طرح، شروع شود.

زارعی کوشا ادامه داد: مسیرهای دسترسی نیازمند اعتبارات چند صد میلیاردی است اما با توجه به اهمیت موضوع، با عزم راسخ و با امکانات موجود استان به صورت عملیاتی و با قصد تحقق اجرای این مهم، درصددیم تمهیدات لازم را بیاندیشیم.

وی برگزاری نشست های کارشناسی با حضور دستگاه های ذیربط برای اجرای سریع این طرح را ضروری دانست و یادآور شد: با انجام تشریفات لازم برای تعیین سرمایه گذارن این پروژه بزرگ و معرفی روش های ارزیابی طرح های سرمایه گذاری، جذابیت این پروژه برای سرمایه گذار تعیین و بر اساس آن بودجه بندی لازم و تأمین مالی و الزامات این طرح به قصد انجام، نه رفع تکلیف، در نظر گرفته شود.

استاندار کردستان طرح مذکور را پروژه خاصی عنوان کرد و بیان کرد: با بکار بستن تمامی امکانات ملی و استانی با تعامل مجموعه بین بخشی نیز در ۲ بخش عمرانی و اقتصادی، تحقق این امر مستلزم کار جهادی و مشارکتی است.

کد خبر 2765385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha