در آمریکا چه می‌گذرد؟ چه موضوعی مایه آبروریزی این کشور شده است؟

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ نویسندە و ناظر سیاسی اقلیم کردستان در یادداشتی کوتاە کە در اختیار کردپرس گذاشتە است، بە بازتاب پروندەای جنجالی دربارۀ تجارت جنسی برخی از شخصیتهای شناختە شدن آمریکا پرداختە است.

کردپرس

با آشکار شدن یک پروندە جنجالی، آمریکا در مقابل آبروریزی قرار گرفته است که شاید چنین رویدادی در تاریخ بشریت بی سابقه باشد، در یک زمان روسای سابق آمریکا، دانشمندان،ستاره‎‌های هالیوودی،نویسندگان، خبرنگاران، شاهزداگان، پسران روسای جمهور و غیره با یک پرونده شرم‌آور و ننگین مواجه شده‌اند که آن هم تجاوز جنسی به دختران نوجوان زیر ۱۴ سال و قتل و نابودی کسانی است که سعی در فاش کردن عاملان اصلی این پرونده داشته‌اند.

در آمریکا چه می‌گذرد؟ چه موضوعی مایه آبروریزی این کشور شده است؟

شخصی که در تصویر مشاهده می‌کنید سرمایه دار آمریکایی جیفری ادوارد اپیستن است مالک جزیره‌ای که در عکس نشان داده شده است.

ایپستن دوست نزدیک روسا، دانشمندان، شخصیتهای سینمایی مشهور، پسران و نوادگان سردمداران جهان بود که در سال ۲۰۰۵ به جرم تجاوز جنسی به کودکان زیر ۱۴ و با طرح شکایتی از سوی یکی از قربانیان این پرونده نزد دادگاه ایالت ویرجینیا حکم بازداشت وی صادر شد و  پس از اعتراف به جرم خود به تحمل ۱۸ ماه زندان محکوم شد.

اما آنچه جای تعجب دارد این است که ایپستن دوباره در سال ۲۰۱۹ به اتهام تجاوز به یک کودک زیر ۱۴ سال در یکی از فرودگاههای نیوجرسی بازداشت شد، اما این بار اتهام وی سنگین تر بود آن هم وجود تعداد اسامی در لیست شکایتها از او  همراه با اسناد و مدارک است که  در همه منازل و ویلاهای شخصی وی در منهتن، نیویورک، پالم پیج و فلوریدار  پیدا شده‌اند و ثابت می‌کنند وی در تجارت جنسی با کودکان زیر ۱۴ سال دست داشته است.

پلیس فدرال آمریکا در نیمه سال ۲۰۱۹ خبر خودکشی ایپستن را اعلام کرد که گویا براساس گزارشات پزشکی، نامبرده در زندان خودکشی کرده است اما پس از ۴ سال روزنامه نیویورک تایمز از کشته شدن وی خبر داد.

کلینتون، ترامپ، شاهزاده اندرو، مایکل جکسون، استیو هاوکینگ، لئوناردو دی کاپریو و غیره از جمله افراد مشهوری هستند که نام آنها در این لیست آمده است.

کد خبر 2765344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha