معاون سابق پارلمان عراق: مشکل حقوق کارمندان اقلیم کردستان از طریق "بانک میهنی" حل خواهد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- بشیر حداد، معاون سابق رئیس پارلمان عراق در گفتگو با سایت حزب دمکرات کردستان گفت که پس از تکمیل فرایند حسابرسی مشکل حقوق در اقلیم کردستان تا حدود زیادی حل خواهد شد.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، به گفته بشیر حداد، اقلیم کردستان با افتتاح بانک میهنی وارد مرحله دیگری از الکترونیکی کردن حقوق کارمندان می شود و بسیاری از مسائل مربوط به حقوق، از جمله افراد دو حقوقه و کارمندان بازنشسته، حل می شود زیرا هر کس اجازه دارد فقط یک حساب بانکی داشته باشد.

وی افزود: «بانک میهنی با بانک فدرال هماهنگی دارند و به مرکزی تبدیل خواهد شد برای اینکه بغداد هیچ بهانه ای برای عدم ارسال حقوق کارمندان و بازنشتگان اقلیم کردستان در دست نداشته باشد».

معاون سابق رئیس پارلمان عراق تصریح کرد که تاکنون گام های خوبی برداشته شده است، پس از تکمیل فرایند حسابرسی همه کارمندان و بازنشستگان صاحب حساب خود می شوند و دیگر تمام مشکلات و موانع پیش روی حقوق پایان خواهد یافت، زیرا نخست وزیر عراق نیز گفت هیچ راهی برای ارسال مستقیم حقوق کارکنان اقلیم کردستان وجود ندارد، فقط می توان سهم اقلیم کردستان را به بانک های میهنی ارسال کرد.

کد خبر 2765031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha