باید زمینه حضور مخاطبان آموزش و پرورش را در انتخابات فراهم کنیم

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر تلاش برای مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات، گفت: آموزش و پرورش می تواند نقش مثبت و تاثیرگذاری در عرصه انتخابات ایفا کند.

به گزارش کرد پرس، هاشم ناظمی جلال در نخستین نشست کمیته سیاسی انتخابات در آموزش و پرورش کردستان با اشاره به فرازهای انتخاباتی رهبر معظم انقلاب در جمع مردم خوزستان و کرمان، گفت: نقش آفرینی درانتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باید بر اساس رهنمودهای معظم له باشد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش می تواند نقش مثبت و تاثیرگذار خود را در عرصه انتخابات ایفا کند، افزود: آموزش و پرورش کردستان باید با بهره گیری از ظرفیت دانش آموزان نخبه و فرهنگیان پرتلاش، همچون همیشه به وظیفه تبیین گری خود در عرصه سیاسی عمل کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه ایجاد کمیته سیاسی انتخابات و برگزاری اولین جلسه آن پس از فرمایش رهبری حاکی از اهمیت آن برای آموزش و پرورش است، از اعضای این کمیته خواست با بهره گیری از ظرفیت های مختلف زمینه حضور پررنگ مخاطبان آموزش و پرورش را فراهم آورند.

ناظمی جلال با بیان اینکه آموزش و پرورش به دور از جناح بندی های مرسوم و متعارف سیاسی و انتخاباتی است، اظهار کرد: تنها هدف دستگاه تعلیم و تربیت در استان، ایجاد زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات است و مشارکت بالا در این رویداد ملی، حل مشکلات را در پی خواهد داشت.

وی همچنین نقش تشکل های دانش آموزی و فرهنگیان را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: انسجام و هماهنگی بین تشکل های فرهنگیان و دانش آموزان، زمینه ساز شور انتخاباتی در میان مخاطبان تعلیم و تربیت خواهد شد.

کد خبر 2764900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha