حزب دمکرات کردستان به عنوان نماینده تام الاختیار واشنگتن در عراق عمل می کند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- یکی ازرهبران ترکمانی ائتلاف دولت قانون، درواکنش به برگزاری یک ضیافت شام با حضور شخصیت های بلندپایه آمریکایی از سوی دولت اقلیم کردستان، گفت: حزب دمکرات کردستان به عنوان نماینده تام الاختیار واشنگتن در عراق عمل می کند.

به گزارش کردپرس، جاسم محمد جعفر البیاتی در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه» با بیان اینکه حزب دمکرات کردستان به نماینده تام الاختیار آمریکا در عراق تبدیل شده است، زیرا به نیابت از آمریکایی ها با دولت فدرال و احزاب سیاسی در عراق رایزنی می کند، افزود:واشنگتن نیزبرای کاهش فشارهای وارده بر دولت اقلیم کردستان از جمله  پرونده مربوط به حقوق‌ها و  مشکلات شهروندان اقلیم تلاش می کند.

البیاتی خارنشان کرد: واشنگتن به دنبال کمک مالی به  اقلیم کردستان و تحت فشار قرار دادن دولت فدرال برای  اعطای فرصت های مهم به بانکداران در اقلیم برای دستیابی به اعتبارات پول بیشتری برای اداره  اقلیم کردستان است.

وی با اشاره به اینکه  اعتبارات مالی اختصاص یافته به کارکنان اقلیم کردستان از سوی دولت فدرال هنوز به دست این کارکنان نرسیده است، تصریح کرد: اربیل در حالی که کرد ها در شرایط دشوار معیشتی به سر می برند، همایش ها و ضیافت های شام برای شخصیت های بلندپایه آمریکایی ترتیب می دهد.

کد خبر 2764790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha