اوزگور اوزل به دیدار رؤسای مشترک DEM می رود

سرویس ترکیه - اوزگور اوزل رهبر CHP امروز با رؤسای مشترک DEM حزب جایگزین HDP دیدار می کند.

به گزارش کردپرس، اوزگور اوزل رهبر جدید حزب جمهوری خواه خلق (CHP) امروز چهارشنبه 13 دسامبر، به دیدار با رؤسای مشترک حزب دموکراسی و پیشرفت (DEM) حزب جایگزین HDP خواهد رفت. رؤسای مشترک DEM اعلام کردند که چیزی درباره محتوای این نشست نمی دانند.

از زمان انتخابات 14 می تغییرات گسترده ای در هر دو حزب صورت گرفته است. هر دو حزب کنگره های خود را برگزار کردند و کادر مدیریتی آنها تغییر کرد. پس از شکست سنگین اپوزیسیون ترکیه در انتخابات ماه می این دو حزب با ارزیابی پیام های حوزه های انتخاباتی خود در خصوص انتخابات سراسری، راهبردهای خود را در زمینه فعالیت های انتخاباتی تغییر دادند. در حالی که اوزگور اوزل دم از این می زند که عبارت «ائتلاف» خدشه دار شده است، سخنگویان DEM دم از آشتی برای پیروزی در انتخابات محلی می زنند.

به این ترتیب به نظر می رسد که موضوع نشست امروز رهبران دو حزب بررسی وضعیت احزاب در انتخابات پیش رو در ماه مارس و همکاری های احتمالی در زمینه انتخابات باشد.

از آنجایی که پس از شکست در انتخابات ماه می تنها سنگر باقی مانده برای همه احزاب اپوزیسیون ترکیه پیروزی در انتخابات شهرداری ها است، رویکردهای آنها با یکدیگر در تناقض باشد هم چاره ای جز همکاری با یکدیگر ندارند.

کد خبر 2764367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha