سرپرست اداره سوران: امیدوارم حادثه آتش سوزی اخیر درس عبرتی برای مدیریت بهتر باشد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- سرپرست اداره سوران اعلام کرد که کمیسیونی از سوی وزارت اقلیم کردستان برای بررسی اماکن و ساختمان های عمومی تشکیل شده و همه متخلفان مجازات خواهند شد، وی افزود: «امیدواریم این حادثه درس عبرتی برای ما در مدیریت مناطق باشد».

هلگورد نجیب، سرپرست اداره سوران در مراسم تسلیت به جان باختگان حادثه سوران اعلام کرد که وزارت امور داخلی اقلیم کردستان کمیسیونی را به نمایندگی از تمامی مدیران ادارات سوران تشکیل داده است تا تمامی اماکن عمومی و ساختمان های مسکونی را بررسی و ایمنی آنها را تضمین کند.

وی همچنین اشاره کرد که بر اساس اعلام کمیسیون وزارت امور داخلی اقلیم، هر ساختمانی که از نظر مقررات ایمنی مشکل داشته باشد باید در اسرع وقت معایب آن برطرف شود در غیر این صورت مالک ساختمان مجازات خواهد شد.

هلگورد نجیب در ادامه گفت که بار دیگر به خانواده های قربانیان تسلیت می گویند و برای مجروحان شفای عاجل آرزو می کنند. همچنین اظهار امیدواری کرد که این حادثه درس عبرتی برای آنها در مدیریت مناطق و همچنین درسی برای مالکان ساختمان باشد.

شایان ذکر است روز جمعه، ۸/ ۱۲/ ۲۰۲۳ بر اثر آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در مرکز شهر سوران ۱۴ شهروند کشته و هفت فرد دیگر زخمی شدند.

کد خبر 2764300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha