قتل عروس به دست پدرشوهر/قاتل دستگیر شد

سرویس آذربایجان غربی- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل مسلح که عروس خود را در یکی از روستاهای ارومیه به قتل رسانده و متواری شده بود، خبر داد.

کردپرس، سرهنگ " سامان غنی زاده"  بیان کرد: به دنبال وقوع قتل خانمی با اسلحه گرم در یکی از روستاهای ارومیه، بلافاصله کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی و ماموران انتظامی ارومیه وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.
 
وی افزود: سرانجام کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل، و حضور مامورین در مخیفگاه‌های احتمالی متهم بعد از وقوع قتل بالاخره طی عملیاتی غافلگیرانه قاتل را دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه اسلحه کلاش و مهمات مربوطه کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم به دلیل اختلافات خانوادگی عروس خود را به قتل رسانده، اعلام کرد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مواجه با هرگونه موارد مشکوک در اولین فرصت از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس تماس و موضوع را اطلاع دهند.

بنابر گفته اهالی منطقه؛ هنگام درگیری و بحث بین زن و مرد یک خانواده عروس جوان آنها به نیت میانجیگری وارد بحث و جدل می شود اما با بالا گرفتن تنش پدر شوهر  اقدام به تیراندازی می نماید که در نتیجه  گلوله به عروس جوان  اصابت کرده و جان خود را از دست می‌دهد .

کد خبر 2764199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha