توقیف ۱۲۰ خودروی شوتی در ایلام

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام از افزایش ۱۶ درصدی کشف انواع کالای قاچاق از ابتدای سال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: طی ۲۰ روز گذشته تعداد ۱۲۰ خودروی شوتی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال سلمانی در پنجمین جلسه قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این باره گفت: از ابتدای امسال تاکنون در راستای مبارزه با قاچاق کالا و مفسدان اقتصادی، مأموران پلیس اقتصادی با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح استان، خودروهای حامل بار قاچاق زیادی را توقیف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت شاهد افزایش ۲ درصدی توقیف خودروی حامل قاچاق بوده ایم، افزود: در این رابطه انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹۷۰ میلیارد ریال کشف و در زمینه تعداد دستگیری قاچاقچیان نیز شاهد افزایش ۲۰ درصدی بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به توقیف ۱۲۰ خودروی شوتی حامل بار قاچاق طی ۲۰ روز گذشته، تاکید کرد: در صددیم با اجرای طرح های ویژه، زمینه را برای فعالیت خودروهای شوتی ناامن کنیم.

سردار سلمانی برخورد با خودروهای شوتی، هنجارشکن، پلاک مخدوش و فاقد پلاک را از اولویت های پلیس استان خواند و تصریح کرد: علاوه بر ۱۲۰ دستگاه خودروی شوتی، تعداد ۶۵ دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش نیز در این مدت توقیف و جهت تعیین تکلیف روانه پارکینگ شدند.

این مسئول انتظامی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه با تعامل خوبی که بین انتظامی و مرزبانی وجود دارد امسال قاچاق احشام به آن سوی مرز نداشته ایم، خاطرنشان کرد: مبارزه با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان کالا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس استان است و پلیس با اشراف اطلاعاتی و با قاطعیت با افراد سودجو و فرصت طلبی که بخواهند اقتصاد کشور را دچار خدشه کنند برخورد خواهد کرد.

کد خبر 2763927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha