برگزاری نشست عمومی مجلس نظامی نیروهای سوریه دموکراتیک با حضور مظلوم کوبانی

سرویس سوریه - مجلس نظامی SDF با مشارکت «مظلوم کوبانی» فرمانده کل این نیروها نشست عمومی خود را به منظور ارزیابی وضعیت و فعالیت‌های ۳ ماهه خود برگزار کرد.

به گزارش کردپرس، مجلس نظامی نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با مشارکت «مظلوم کوبانی» فرمانده کل این نیروها نشست عمومی خود را به منظور ارزیابی وضعیت و فعالیت‌های ۳ ماهه خود برگزار کرد و در این نشست بسیاری از مسائل از جمله حملات اخیر دولت ترکیه و وضعیت دیرالزور مورد بررسی قرار گرفت.

به نوشته آژانس خبری هاوار، «مظلوم کوبانی» فرمانده کل SDF و فرماندهان مجالس نظامی، مسئولان دفاتر و نهادهای نظامی شمال و شرق سوریه در این نشست شرکت کردند.

در این نشست تحولات میدانی و نظامی، حملات دولت ترکیه به منطقه، زیرساخت‌ها، نهادهای خدماتی و غیرنظامیان و خسارات ناشی از این حملات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اقداماتی که باید در برابر این حملات صورت گیرد به طور گسترده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست، تلاش دولت ترکیه برای سوء استفاده از جنگ در نوار غزه و تامین منافع خود و افزایش حملات خود علیه شمال و شرق سوریه در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه افراد شرکت کننده به حملات اخیر نیروهای تحت حمایت دولت مرکزی سوریه به شرق دیرالزور، آمادگی SDF برای هرگونه جنگ احتمالی، وضعیت مجلس نظامی دیرالزور پرداختند.

کد خبر 2763847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha