رهبر جریان حکمت ملی عراق حمایت خود را از معلمان سلیمانیه اعلام کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- عمار حکیم در پیامی فوری به بغداد از معلمان استان سلیمانیه و مناطق اطراف آن حمایت کرد و از دولت فدرال و اقلیم کردستان خواست تا صدای آنها را بشنوند و مشکلات آنها را حل کنند.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، عمارحکیم، رهبر جریان حکمت ملی در پیامی اشاره کرده است: «ما از نزدیک اعتصاب و تظاهرات معلمان در استان سلیمانیه و اطراف آن را که تا به الآن ادامه دارد دنبال می کنیم».

رهبر جریان حکمت در پیام خود تصریح کرد: «ما همبستگی خود را با معلمان اعلام می کنیم و از دولت اقلیم کردستان می خواهیم که آنچه را که استحقاق دارند به آنها بدهد و به این موضوع مهم توجه کند، زیرا ادامه درد و رنج معلمان و حل نکردن مشکلاتشان منصفانه نیست».

عمار حکیم تصریح کرد: «ادامه مشکلات معلمان و برطرف نکردن آنها منصفانه نیست به همین خاطر من از دولت فدرال عراق می خواهم که خواسته های معلمان را عملی کند».

وی همچنین از دولت فدرال عراق خواست تا به تلاش های خود برای اجرای خواسته های معلمان و پیگیری مشکلات آنها از دولت اقلیم کردستان ادامه دهد.

نزدیک به سه ماه است که اعتصاب در استان های سلیمانیه، حلبچه، گرمیان، راپرین و کویسنجق ادامه دارد و معلمان تاکید دارند تا زمانی که مطالباتشان برآورده نشود، به کلاس های درس بازنخواهند گشت.

کد خبر 2763802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha