صد سال پیش هیچ یهودی در فلسطین نبود

سرویس کرمانشاه _ امام جمعه پاوه گفت: تا ۱۰۰ سال پیش هیچ یهودی در فلسطین نبود و همه ملک آن کشور متعلق به اسلام بود.

به گزارش کردپرس؛ حاج ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های این هفته نماز جمعه پاوه عنوان کرد:  از روزی که قدس شریف به دست مسلمانان افتاده تاکنون دشمنان بر علیه آنان دشمنی  و مسیحی ها و یهودیها به دنبال تسلط بر آن بوده اند و امروز هم آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان آنها به فکر اشغالگری در این کشور هستند.

وی افزود: مسئله فلسطین و غزه نسبت به سایرکشورهای مسلمانان مانند سوریه ، یمن ، لیبی و الجزایز و ... که درگیر جنگ و اختلافات هستند بسیار مهمتر است چرا که فلسطین محل وحی و موطن و محل زندگی بسیاری از پیامبران، محل اسرا و معراج پیامبر گرامی اسلام (ص) و قبله اول مسلمانان است

ماموستا قادری یادآور شد: تا ۱۰۰ سال پیش هیچ یهودی در فلسطین نبود و همه ملک آن کشور متعلق به اسلام بود.

وی تاکید کرد: بعد از ۴٨ روز جنگ و تخریب و کشتار ، امروز آتش بس موقتی اجرا شده اما هیچگونه امکانات اولیه ای در آن کشور وجود ندارد و ذلت و خواری برای آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان آن باقی مانده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بسیج یک اجتماع بیدار ، هوشیار و مخلص است و مجموعه افرادی آن را تشکیل داده اند که بی توقع و ایثارگر هستند.

امام جمعه پاوه عنوان کرد: امروز بسیجان در دو عرصه دفاع و سازندگی ماموریت دارند و فعالیت آنها در عرصه سازندگی و خدمت رسانی به مناطق محروم اهمیت بیشتری دارد.

وی ادامه با اشاره به فرارسیدن روز پرستار گفت: جامعه پزشکی و کادر بهداشت و درمان بر مردم حق دارند و تلاش آنها ستودنی است و زحماتشان را در دوران کرونا که همه خود را قرنطینه کردند و آنها در میدان بودند فراموش نخواهیم کرد. لذا به مناسبت روز پرستار ضمن تبریک این روز، از تلاشها و زحمات این قشر زحمتکش ممنون و سپاسگزاریم

کد خبر 2763606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha