حزب دمکرات کردستان: یک سری جلسات با اتحادیه میهنی کردستان برگزار شده است، روابط را بهبود می بخشیم

سرویس عراق و اقلیم کردستان- سخنگوی حزب دمکرات کردستان اعلام کرد، در چند روز گذشته جلسات متعددی بین اتحادیه میهنی کردستان و حزب دمکرات کردستان برگزار شده است و افزود،" روابطی را که به نفع شهروندان است بهبود می بخشیم".

به گزارش کردپرس، محمود محمد، سخنگوی حزب دمکرات کردستان در بیانیه ای درباره نشست های حزب دمکرات کردستان با اتحادیه میهنی کردستان به خبرنگاران در دهوک گفت،" در این چند روز اخیر برای بهبود و بازسازی روابط در جهت منافع شهروندان یک سری جلسات بین حزب دمکرات کردستان و اتحادیه میهنی کردستان برگزار شده است".

او اشاره کرد،" ما دیدگاه های متفاوتی دربارە عراق و همسایگان برای حل مسائل داریم، این مسائل نیاز به گفت وگو های بیشتر و گسترده تری دارد".

محمود محمد همچنین افزود،" حزب دمکرات کردستان با مسئولیت‌پذیری به مشکلات نگاه می‌کند، بنابراین تلاش میکند راهی برای برخورد درست با تمام اقلیت ها و حتی با احزاب سیاسی که در کردستان وجود دارند پیدا کند، چون ما به تکثر آرا اعتقاد داریم و احزاب مختلفی وجود دارد، بنابراین ما باید راهی برای همزیستی مسالمت آمیز بیابیم و این همزیستی باید در جهت منافع مردم کردستان باشد".

سخنگوی حزب دمکرات کردستان درباره اختلافات با عراق گفت،" مشکل عراق از بدو شکل گیری یک چیز است، فرهنگ حل مشکلات خود را ندارد، همیشه مشکلاتی را ایجاد کرده است و نه تنها تلاشی برای رفع آنها صورت نگرفته، بلکه خود مشکلات همچنان پابرجاست، این هم یکی از مسائلی است که موجب نگرانی در میان مردم می شود".

کد خبر 2763463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha