انتقال تجهیزات و نیروی جدید به پایگاههای آمریکا در مناطق تحت کنترل کردهای سوریه

سرویس جهان- بر اساس گزارش نشریه آمریکایی کردل، به دنبال حمله های مکرر به پایگاههای آمریکا در مناطق تحت کنترل کردهای سوریه در روزهای گذشته، کاروان های نظامی جدید آمریکا وارد این پایگاهها شده است.

به گزارش کردپرس، نشریه آمریکایی کردل از ورود تجهیزان جدید  نظامی آمریکا به مناطق تحت کنترل کردهای سوریه خبر داده است. این نشریه ادعا کرده است که هواپیماهای باری ارتش آمریکا تجهیزات نظامی جدید از جمله سیستم های دفاع هوایی، تجهیزات جاسیوسی، سلاح و نیرو را از طریق فرودگاه خراب الجیر وارد منطقه تحت کنترل کردهای سوریه کرده و این تجهیزات و نفرات به پایگاههای آمریکا در این مناطق منتقل شده اند.

این نشریه همچنین از انتقال تجهیزات نظامی و لجستیک متعلق به آمریکا به مناطق تحت کنترل کردهای سوریه از طریق گذرگاه مرزی الولید در اقلیم کردستان خبر داده است.

نشریه فوربس روز گذشته از انتقال بیشتر تجهیزات نظامی آمریکا به مناطق تحت کنترل کردهای سوریه از طریق همین گذرگاه خبر داده بود.

این نشریه ادعا کرده است که بخشی از نیروها و تجهیزاتی که قرار بود آمریکا به خارویمانه منتقل کند به منطقه تحت کنترل کردهای سوریه منتقل شده و در پایگاههای آمریکا در این مناطق استقرار یافته است.

در ده روز گذشته بیشتر پایگاههای آمریکا در مناطق تحت کنترل کردهای در عراق و سوریه هدف حملات راکتی و پهپادی قرار گرفته است.

کد خبر 2762418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha