۹۶‌ درصد از مصوبات سفر رییس‌جمهور به ایلام اجرایی شد

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان، با بیان این‌که ۴۵ مصوبه با ۳۰۱ طرح و پروژه در سفر رییس‌جمهور تعریف شده است، گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر اجرایی شده و ۷۲ درصد اعتبارات مصوب سفر رییس‌جمهور، تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا عنوان کرد: در سفر رییس‌جمهور ۵ هزار و ۶۸۵ میلیارد تومان مصوب شد که از این میزان ۴ هزار و ۶۶ میلیارد تومان معادل ۷۲ درصد تخصیص یافته است.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه‌های سفر رییس‌جمهور به استان، خاطرنشان کرد: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان اجرایی شده است.

نماینده‌ عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد تومان در قالب ماده‌ی ۵۶ مربوط به دو دستگاه آبفای استان و اداره کل راه و شهرسازی است که باید در اسرع وقت جذب شود.

وی با اشاره به دو پروژه‌ مهم شهرستان ملکشاهی، گفت: با مشارکت بنیاد مستضعفان، دو پروژه‌ مهم بیمارستان و تصفیه‌خانه‌ ملکشاهی طی چند ماه آینده تکمیل می شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم و رسانه‌ها، گفت: مدیران باید پاسخگوی مردم و فضای مجازی باشند و هر خبرنگار و شهروندی که در قالب فضای مجازی مطالبه و یا ابهامی داشته باشد، مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد.

بهرام نیا اضافه کرد: اگر چنانچه هر شخص با خبرنگار سوال و مطالبه‌ای داشته باشد و مدیر مربوطه پاسخگو نباشد با آن مدیر برخورد می‌شود. مدیر دولت سیزدهم باید از گفتمان و منشور دولت سیزدهم و عملکرد خود دفاع کند.

وی ضمن تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز استان، گفت: با دستور معاون اول رییس جمهور و تخصیص اعتبارات این حوزه، ۱۶ نقطه‌ی حادثه‌خیز استان رفع می‌شود.

بهرام‌نیا خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: مدیران باقیمانده‌ اعتبارات سفر رییس‌جمهور را از وزارتخانه‌ها پیگیری کنند تا شاهد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشیم.

استاندار ایلام گفت: برای بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی بیمارستان و تصفیه‌خانه‌ آب ملکشاهی، شبکه‌های فرعی سامانه‌ گرمسیری‌، تونل کبیرکوه و صبا انرژی، از این پروژه‌ها بازدید می‌شود.

کد خبر 2762408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha