جوابیه شرکت میرخان نگل به گزارش کرد پرس/شاخص ترین پروژه گردشگری کردستان با سرمایه و ایده شخصی ایجاد شده است

در پی انتشار گزارشی در خبرگزاری کرد پرس با عنوان  "توسعه گردشگری یا نابودی میراث  تاریخی/ مهرزاد گروپ متعلق به کیست؟" خسرو مهرزاد،  مدیر عامل شرکت پل میرخان در جوابیه ای علاوه بر رد هر گونه دخل و تصرف افراد یا شخصیت های دولتی در پروژه خود در جوابیه ای اعلام کرده است این پروژه نه مناقصه دولتی و نه طرح دولتی بلکه طرح شخصی و ایده ای کارآفرینانه با سرمایه گذاری شخصی بوده است.

به گزارش کرد پرس، در این جوابیه؛ مدیر این مجموعه هر گونه تخل و تصرف در ابنیه تاریخی در این مکان را  رد کرده و توضیح داده است: «حفط و حراست از میراث تاریخی استان کردستان از وظایف ذاتی هر شهروند کُرد است و این اصل یکی از مهم ترین اصولی است که در زندگی به آن پایند بوده ام.»

آقای مهرزاد ادامه داده است: «این طرح  نه مناقصه بوده،  نه مناقصه محدود، بلکه یک ایده شخصی است که از سال ۸۴ در ذهن شخص من شکل گرفته و به دلایلی اقدام برای اجرای آن تا سال ۹۷ طول کشیده است. از سال ۹۷ با هدف کمک به صنعت گردشگری استان کردستان با سرمایه شخصی اقدام به اجرایی کردن این ایده کرده ام.»

او در این جوابیه توضیح داده است: سال ۱۳۹۸ شرکت خود را ثبت و سال ۹۹ مجوز گرفتم. از سال ۹۹ شروع به فعالیت کردم و با توجه به مشکلاتی با پیمانکار به وجود آمد از برج ۴ سال ۱۴۰۰ پروژه به صورت جدی شروع به فعالیت کرد و اکنون برخی فازهای آن مورد بهره برداری قرار گرفته است. در این مدت بی وقفه با روزی ۱۷ ساعت کار مشغول فعالیت و سرمایه گذاری در این پروژه شاخص بوده ام.

او در این جوابیه تاکید کرده است: در اجرای این پروژه نه از کسی کمک گرفته ام و نه هیچ کس سر سوزنی به من از نظر مالی کمکی کرده است و اگر همت استاندار سابق کردستان در مجاب کردن منابع طبیعی نبود این پروژه شاید اصلا شروع به کار نمی کرد. منابع طبیعی ۷۰۰ متر زمین به بنده واگذار کرده که ایستگاه باران سنج هواشناسی در آن قرار داشت و بنده با هزینه شخصی این ایستگاه را به مکانی مناسب تر در همان نزدیکی منتقل کردم.

آقای مهرزاد در ادامه توضیح داده است: در این مسیر جاده بین مزارع وجود دارد که هیچ استفاده از آن نکرده ام و بالای جاده باغ و زمین خودم بوده و برای اینکه سیم بوکسل زیپ لاین و پل از روی زمین همسایه ها عبور کرده است هزینه آن را پرداخت کرده ام چرا که آنها هم حقی دارند.

او در ادامه توضیح داده است: این پروژه شامل بزرگ ترین پل تمام شیسه خاورمیانه ، مینی تلکابین و دوچرخه هوایی و زیپ لاین رفت و برگشت است. در کنار آن اقامتگاه داریم رستوران سلف سرویس راه اندازی شده و اسب سواری و خر سواری و باغ وحش و... هم در فازهای بعدی به این پروژه اضافه می شود و آن را تبدیل به یکی از مهم ترین طرح های گردشگری کشور خواهد در این شرایط  به عنوان یک کارآفرین انتظار حمایت مادی و معنوی دارم نه اینکه به دلیل نسبت دادن اشتباه و غلط کسی دیگر که صرفا رابطه خونی با هم داریم و هیچ ارتباطی دیگری سال هاست که با هم نداریم سرمایه گذاری بنده مرود هجمه واقع شود.

آقای مهرزاد ادامه داده است: شخصی که به این پروژه نسبت  داده شده نه از نظر مالی و نه از نظر ایده در سطح من نیست  و توانی برای مشارکت در این طرح ندارد. ایده و سرمایه و هزینه همه از شخص خود بنده بوده است  و هیچ کمکی از کسی دریافت نکرده ام.

کد خبر 2762240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha