جنبش اسلامی کردستان درباره حمله اسرائیل به بیمارستان غزه: دیگر سکوت کافی است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- دفتر سیاسی جنبش اسلامی کردستان ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به بیمارستان معدانی غزه از اتحادیه عرب خواست در خصوص اوضاع تاسف بار تحمیل شده بر مردم فلسطین سکوت خود را بشکنند.

به گزارش کرد پرس به نقل از سایت خبری خندان دفتر سیاسی  جنبش اسلامی کردستان، ضمن  محکوم کردن حمله اسرائیل به بیمارستان معمدانی در غزه و به شهادت رسیدن شمار زیادی از مردم غیرنظامی از تمامی کشورهای اتحادیه عرب خواست تا موضع شفاف و قاطعی در برابر ستم ناروا و تحمیل شده بر مردم فلسطین داشته باشند.

 دفتر سیاسی جنبش اسلامی کردستان در بیاننامه خود نوشته است: «بیش از ۱۰ روز است که رژیم صهیونیستی حملات وحشیانه‌ای به نوار غزه آغاز کرده و صدها نفر از مردم غیرنظامی را قربانی کرده است. در همین راستا روز گذشته نیز حمله بی‌رحمانه و به دور از ارزش‌های اخلاقی و انسانی به بیمارستان معمدانی انجام داده و بر اثر آن صدها تن از مردم غیر نظامی نوار غزه قربانی شدند؛ این در حالیست که این مردم به دلیل ترس از موشک‌های صهیونیستی در آن مکان پناه گرفته بودند».

همچنین در بیاننامه جنبش اسلامی از کشورهای اتحادیه عرب خواسته شده است تا موضع قاطع و روشنی درباره اوضاع نامناسب تحمیل شده بر مردم فلسطین داشته باشند و زین پس در خصوص این ستم بزرگ سکوت نکنند.

کد خبر 2762082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha