خواستار ارسال کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل به کردستان سوریه هستیم

سرویس سوریه - «بدران چیا کرد» رئیس مشترک دایره روابط خارجی مدیریت خودگردان در نامه‌ای به سازمان ملل در رابطه با حملات ترکیه به مناطق شمال و شرق سوریه‌ خواستار ارسال کمیته‌ای حقیقت‌یاب شد.

به گزارش کردپرس، «بدران چیا کرد» رئیس مشترک دایره روابط خارجی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه در نامه‌ای به سازمان ملل متحد خواستار ارسال کمیته‌ای حقیقت‌یاب در رابطه با حملات ترکیه به مناطق شمال و شرق سوریه شد.

بە نوشتە شبکە روناهی، «بدران چیا کرد» اظهار داشت که یک کمیته کارشناسی باید سریعا وارد منطقه شود و نتایج حملات ارتش ترکیه به شمال و شرق سوریه را مستند کند.

بدران چیا کرد در نامه خود به «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل متحد و «گیر پدرسن» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه گفت: «حملات ارتش ترکیه باعث از بین رفتن حجم زیادی از زیرساخت‌ها و منابع حیاتی شمال و شرق سوریه شد همچنین عواقب ویرانگری برای میلیون‌ها تن از جمله صدها هزار مهاجر و پناهنده ساکن در منطقه داشت.

« بدران چیاکرد» رئیس مشترک دایره روابط خارجی مدیریت خودگردان در پایان خواستار اعزام کمیته‌ای از سوی سازمان ملل به شمال و شرق سوریه برای مستندسازی حقایق حملات ترکیه شد.

کد خبر 2761969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha