اتصال ۸۱ واحد صنعتی در کردستان به شبکه گاز

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون به ۶۱۵ واحد صنعتی در استان گازرسانی شده که ۸۱ مورد آن مربوط به سال جاری است.

به گزارش کرد پرس، احمد فعله گری گفت: امسال ۲۴ واحد صنعتی عمده و ۵۷ واحد صنعتی جزء به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی اضافه شد.

وی تعداد صنایع تحت پوشش گاز طبیعی در استان را ۲ هزار و ۵۹۹ مورد اعلام کرد و اظهار کرد: ۶۳۰ واحد صنعتی عمده و هزار و ۹۱۵ واحد صنعتی جزء در استان از گاز بهره مند است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان تعداد شهرک های صنعتی برخوردار از گاز طبیعی را ۱۹ مورد عنوان کرد و افزود: این شرکت هیچ محدودیتی در زمینه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی ندارد و در صورت فراهم کردن زیرساخت های لازم توسط این واحدها گازرسانی در اسرع وقت انجام خواهد گرفت.

فعله گری ادامه داد: استفاده و کاربرد بیشتر گاز طبیعی در صنایع و واحدهای تولیدی می تواند ضمن حفظ پاکیزگی محیط زیست و جلوگیری از مصرف سوخت های فسیلی، صرفه جویی مناسبی را در حوزه اقتصادی ایجاد کرده و در نهایت از نظر اقتصادی و ملی نیز برای کشور و استان تاثیرگذار باشد.

وی یادآور شد: این شرکت تلاش خود را به کار می گیرد تا کار گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی به صورت رایگان و بدون هزینه برای مالک انجام شود.

کد خبر 2761697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha