برگزاری ورکشاپ گردشگری در کرمانشاه با حضور تور لیدرها

سرویس کرمانشاه _ بمناسبت هفته گردشگری، ورکشاپ گردشگری مختص تور لیدرها و جمعی از اصحاب رسانه به همت اداره گردشگری سازمان فرهنگی برگزار شد.

به گزارش کردپرس؛ بازدید از محوطه تاریخی تاق بستان، حمام حاج شهبازخان، بازار کرمانشاه، محله و بافت تاریخی فیض آباد و... ازجمله نقاطی بود که در این تور گردشگری صورت گرفت.

همچنین این تور گردشگری یک روزه بمناسبت هفته وحدت، با همراهی جمعی از فعالان گردشگری اهل سنت با حضور در مسجد جامع اهل سنت ( شافعی) ضمن بازدید از این مسجد تاریخی، پیام وحدت و همدلی را رساندند.

حضور در امارت بامگاه و پذیرایی برنامه پایانی این تور گردشگری بود.

 ایمان درخشی سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه در این بازدید اظهار کرد: کرمانشاه دارای ظرفیت بسیاری در حوزه گردشگری است و ما در سازمان فرهنگی شهرداری در تلاشیم که بتوانیم دین خود را به مردم این دیار ادا کنیم.

وی افزود: ثبت کرمانشاه بعنوان شهر خلاق خوراک نشان داد که کرمانشاه علاوه بر بحث گردشگری تاریخی، دارای ظرفیت گردشگری غذا نیز هست.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری باشکوه اربعین حسینی تصریح کرد: کرمانشاه از دیرباز بعنوان دروازه کربلا شهره بوده است که این موضوع نیز نشان از ظرفیت گردشگری مذهبی است.

درخشی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که اکنون انتظار می‌رود، حضور فعال سازمان های مردم نهاد، شرکت های گردشگری، اصحاب رسانه و... در بحث گردشگری و تبلیغات این دیار بعنوان یک استان گردشگر پذیر است و ما نیز در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تلاش خود را برای این مهم بکار خواهیم گرفت.

==

کد خبر 2761460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha