افزایش ۶ درصدی مصرف بنزین کردستان در ایام اربعین

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به اینکه در زمان تردد زائران از مرز باشماق، ۲ جایگاه سیار سوخت رسان در این مرز مستقر شد، گفت: در ایام اربعین مصرف بنزین ۶ درصد در استان افزایش یافت.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی وضع سوخت رسانی در منطقه را در ایام اربعین مطلوب ارزیابی کرد و گفت: به طور میانگین در ایام عادی سال روزانه ۲ میلیون لیتر بنزین در منطقه کردستان توزیع می شود اما در ایام اربعین این میزان حدود ۶ درصد افزایش یافت.

وی اظهار کرد: مصرف نفت گاز منطقه نیز به طور میانگین سالانه ۱.۷ میلیون لیتر است که در ایام اربعین حدود ۲ درصد افزایش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان افزود: گاز مایع به همه موکب های در مسیر توزیع می شود و بعضی از شرکت ها نیز داوطلبانه و رایگان، گاز مایع توزیع می کردند و کمبودی وجود نداشت.

نوکانی به اشاره به فعالیت ۹۰ جایگاه عرضه فرآورده نفتی و ۵۰ جایگاه عرضه سی ان جی در منطقه، ادامه داد: حدود ۲۰۰ کپسول ۱۱ کیلویی گاز مایع در این ایام توزیع شده است.

وی یادآور شد: ۲ هفته پیش از آغاز سفر زائران، برنامه ریزی های لازم برای سوخت رسانی در مسیر تردد زوار در شهرستان های دهگلان، سقز، قروه و مریوان انجام شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان بیان کرد: تمهیدهای لازم برای سوخت رسانی مطلوب و خدمات رسانی شبانه روزی جایگاه ها به ویژه ۲۵ جایگاه عرضه سوخت واقع در مسیر اصلی تردد زائران، انجام شد.

نوکانی با تاکید بر در اختیار قرار دادن کارت آزاد اضطراری جایگاه داران در جایگاه های بنزین و نفت گاز منطقه به میزان کافی، گفت: ۶ گروه در مسیرهای پرتردد به صورت شبانه روزی بر روند عرضه سوخت در این منطقه نظارت می کنند.

وی از استقرار ۲ دستگاه جایگاه سیار سوخت در منطقه خبر داد و افزود: ۲ خودرو سوخت رسان سیار به منطقه اعزام شد که نقش مهمی در تسهیل عملیات سوخت رسانی در  مسیر تردد ۱۵۰ کیلومتری اصلی منطقه داشت.

کد خبر 2760667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha