سقوط دیوار جان کارگر جوان بوکانی را گرفت

سرویس آذربایجان غربی- رئیس سازمان آتش‌نشانی بوکان با اشاره به حادثه کار در این شهر گفت: در پی سقوط دیوار یک کارگر ساختمانی جوان حین کار درگذشت.

به گزارش کردپرس، رسول معروفی در این باره اظهار کرد: عصر امروز بدنبال اعلام حادثه سقوط دیوار در منطقه شهرک فرهنگیان بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۳ بهمراه خودروی آمبولانس این سازمان به محل اعزام شدند.

معروفی ادامه داد': متاسفانه در این حادثه سقوط دیوار روی کارگر ساختمانی در حال کار باعث مرگ وی شده و جنازه این جوان توسط آمبولانس سازمان به سردخانه بیمارستان منتقل شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی در پایان ضمن اظهار تاسف و تسلیت به همشهریان و خانواده ی این کارگر افزود: متاسفانه سالیانه حوادث مشابه زیادی در کارگاه های ساختمانی در سطح شهرستان بدلیل عدم رعایت نکات ایمنی و مقررات ساختمانی روی داده که لازم است کارفرمایان، پیمانکاران و کارگران عزیز در رعایت توصیه های ایمنی و مقررات مربوط اهتمام ویژه ای ورزند.

سهل انگاری در جوشکاری دو خانه باغ را به آتش کشاند

او در ادامه از وقوع یک مورد آتش سوزی در خانه باغی در بوکان خبر داد و گفت:  بدنبال اعلام آتش سوزی در محور روستایی یکشوه بلافاصله دو تیم از آتش نشانان ایستگاه های ۴ و ۱ این سازمان به محل اعزام شدند.

معروفی افزود:این حادثه که علت آن جوشکاری اعلام شده بود متاسفانه به بیش از ۲۰ اصله درخت میوه آسیب وارد کرد.

رییس سازمان آتش نشانی بوکان گفت: آتش نشانان پس از رسیدن عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و مانع از سرایت آتش به کل محوطه و گسترش خسارات شدند.

کد خبر 2760531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha