پایان کار قرارگاه رسانه ای اربعین با ۴۵۰ نفر روز فعالیت خبرنگاران ایلامی

سرویس ایلام - با فرا رسیدن اربعین حسینی، معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از پایان کار قرارگاه رسانه ای دایر شده اربعین در مهران با بیش از ۴۵۰ نفر روز فعالیت خبرنگاران ایلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، منصور محبی ضمن تقدیر از فعالیت شبانه روزی و متعهدانه خبرنگاران در پوشش اخبار و ارائه تحلیلهای مرتبط با اربعین حسینی، عنوان کرد: قرار گاه رسانه ای اربعین در مرز مهران پس از ۱۴ روز فعالیت و با حضور متوسط روزانه ۲۵ نفر از خبرنگاران استان از طیف ها و گرایش های مختلف فکری به کار خود پایان داد.

او گفت: در مدت استقرار قرارگاه رسانه ای اربعین خبرنگاران اقدام به تولید محتواهایی چون گزارش، عکس، عکس نوشته، ویدیوکلیپ، فیلم، خبر، پوشش خبری جلسات و بازدیدها، مصاحبه و دیگر فرآورده های خبری از مسئولان استانی و کشوری، موکب داران و زائران کردند.

وی افزود: قرارگاه رسانه ای اربعین (موکب شهدای فرهنگ، هنر و رسانه) با حضور ۴۵۰ روز خبرنگار در این مدت به صورت آزاد یا اعزامی در شهر مهران، پل زائر، پایانه شهید سلیمانی، نقطه صفر مرزی، پایانه های مسافربری برکت و اربعین فعالیت خبری و رسانه ای فعالیت داشته است.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تصریح کرد: هرچند ۱۲۰ نفر خبرنگار در فراخوان ثبت نام برای اعزام به مهران ثبت نام کردند اما با آغاز اربعین بیش از ۱۵۰ نفر خبرنگار به مهران اعزام شدند و بیش از ۷۰۰ اثر تولید محتواهای اختصاصی داشتند.

محبی ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه و شبانه روزی رسانه های جمعی استان در انعکاس اخبار اربعین و کارکنان اداره کل در ساماندهی خبرنگاران جهت اعزام و اسکان آنها در مهران، تاکید کرد: عملکرد رسانه های استان ایلام در انعکاس به موقع و صحیح اخبار اربعین مورد رضایتمندی مسئولان استان قرار گرفت.

کد خبر 2760511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha