تور جهانی تنیس ITF ارومیه به پایان رسید

سرویس آذربایجان غربی- هشت روز رقابت نزدیک به هفتاد تنیسور از ایران و کشورهای خارجی در ارومیه ، تور جهانی تنیس ITF ارومیه هم به پایان رسید.

به گزارش کردپرس، مسابقات تنیس تور جهانی ITF جوانان در ارومیه به پایان رسید.در روز پایانی مسابقات دیدارهای فینال مسابقات انفرادی پسران و دختران برگزار شد.
در بخش پسران، امیرعلی قوام تنیسور اهل استان تهران موفق شد در ٢ ست مقابل کیارش حنیفی تنیسور استان آذربایجان‌غربی پیروز و قهرمان رقابت‌ها شود.قوام در این مسابقه هر دو ست را با نتایج مشابه ۶ بر ۲ پیروز شد.
در بخش دختران و در فینال بین دو تنیسور استان البرز، یاسمن یزدانی موفق شد ۲ بر صفر نیلی عطفی را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد.در این رقابت، یزدانی به ترتیب ۶ بر ۴ و ۶ بر ۳ حریف خود را شکست داد.
در بخش دو نفره نیز تیم مشترک کیارش حنیفی (آذربایجان‌غربی) و پارسا اشجاری در بخش پسران و تیم مشترک نیلی عطفی و یاسمن یزدانی در بخش دختران روز جمعه به عنوان قهرمانی دست یافتند.
در بین تنیسورهای استان آذربایجان‌غربی، کیارش حنیفی در دو نفره پسران با حریف تهرانی خود مقام قهرمانی و در انفرادی نیز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و رومینا زینالی دختر تنیسور آذربایجان‌غربی در انفرادی دختران عنوان سوم را از آن خود کرد تا رشد تنیس استان نسبت به ادوار گذشته نمایان شود.
در مراسم اختتامیه، دکتر سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، حسن همتی رئیس هیات تنیس استان، سجاد خوبدل سرپرست ورزش و جوانان شهرستان ارومیه و جمعی از پیشکسوتان تنیس استان حضور داشتند و از تیم‌های داوری و امین مهدویان داور نشان سفید و بین المللی کشور، عوامل اجرایی ، خبرنگاران و نفرات برتر تجلیل شد .
سرداوری این مسابقات بر عهده امین مهدویان داور نشان سفید کشور بود و افشین فیض‌اللهی مدیریت مسابقات را بر عهده داشت.
کد خبر 2760339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha