اعتبارات شهرستان مریوان ۴۶ درصد رشد یافت

فرماندار شهرستان مریوان گفت: ۴۶ درصد اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده و این امر نشان دهنده وجود ظرفیت های مریوان برای جذب اعتبارات و اراده موجود در دولت سیزدهم برای توسعه هرچه بیشتر این شهرستان است.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل احمدی در جلسه تخصصی جهاد تبیین در مریوان با بیان اینکه همزمان با استقرار دولت سیزدهم نارضایتی های بسیاری در مریوان وجود داشت، گفت: با تشکیل کمیته بررسی نارضایتی ها موفق به حل بسیاری از مشکلات شدیم.

وی اظهار کرد: چالش های پیشران نارضایتی ها در این شهر با اراده خوب مجموعه شورای تامین و شورای اداری شهرستان شناسایی و حل شده است.

فرماندار شهرستان مریوان با اشاره به اینکه ۴۶ درصد اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، افزود: این امر نشان دهنده وجود ظرفیت های شهرستان برای جذب اعتبارات و اراده موجود در دولت سیزدهم برای توسعه هرچه بیشتر مریوان است.

احمدی به فرمایشات رهبری نسبت به فرهنگی بودن کردستان اشاره کرد و ادامه داد: در راستای عمل به فرمایشات معظم له در طول یکسال و نیم گذشته بیش از ۳۰ برنامه فاخر فرهنگی با جمعیت های زیاد ۱۰ هزار نفری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه هدف دولت در شهرستان مریوان توسعه هرچه بیشتر این شهرستان است، یادآور شد: روز گذشته شروع به نصب عرشه پل گاران شد که پروژه ای مهم و از اقدامات خوب دولت در مریوان است.

فرماندار شهرستان مریوان انتقال آب از سد گاران به زریوار را نیز بسیار مهم دانست و بیان کرد: ورود ۲۰۰ لیتر در ثانیه از سد گاران به زریوار موجب زنده شدن طبیعت زیبای این دریاچه شده است.

احمدی با بیان اینکه در عید ۱۴۰۲ نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر از مریوان بازدید کردند، گفت: با اعلام مجموعه ایرانسل تا پایان شهریور پوشش آنتن دهی ایرانسل در مریوان کامل خواهد شد.

کد خبر 2759519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha