پروژه راه آهن ایلام سال‌هاست مورد بی‌مهری است

سرویس ایلام - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات این استان در بحث زیرساخت های حوزه راه، گفت: بودجه کافی بایستی برای پروژه راه آهن ایلام تزریق شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی در مراسم افتتاح پروژه های راهداری در مرز مهران با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: استان ایلام سالانه میزبان چهار میلیون زائر از سراسر کشور است و باید متناسب با ظرفیت های این استان به بحث راه و زیرساخت توجه شود.

وی با اشاره به اینکه مردم استان ایلام در دوران هشت دفاع مقدس برای دفاع از کیان کشور سنگ تمام گذاشتند، افزود: مسئولان ارشد کشوری باید دین خود را به مردم استان در بخش های مختلف ادا کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ضروریات و مطالبات مردم استان ایلام توسعه راه ها و زیرساخت ها است، باید وزارت راه و شهرسازی در این بخش به استان توجه ویژه داشته باشد.

فلاحی با اشاره به مشکلات راه های استان ایلام گفت: تمامی مشکلات پروژه های راهسازی استان به دلیل نبود بودجه کافی است، در همین مسیر ایلام-مهران پیمانکاران بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال طلب دارند.

وی با اشار به ضرورت توجه به پروژه ریلی استان ایلام، گفت: بودجه کافی باید برای پروژه راه آهن ایلام تزریق شود، متاسفانه سال هاست این پروژه مورد بی مهری قرار گرفته است.

فلاحی خاطرنشان کرد: امیدواریم سفر امروز وزیر راه و شهرازی به استان ایلام باعث تحول و تزریق بودجه به پروژه های راهسازی در استان ایلام شود.

کد خبر 2759352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha