بدهی ۱۹۴ میلیارد تومانی شهرداری مریوان

شهردار مریوان گفت: در حال حاضر شهرداری مریوان ۱۹۴ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران طرح های عمران شهری دارد که در تلاش هستیم برای پرداخت آنها منابع مالی لازم را تامین کنیم.

به گزارش کرد پرس، سامان سعیدی در نشست خبری با رسانه های مریوان، گفت: قبل از آمدنم به مریوان به عنوان شهردار این شهر، رقم بدهی که به من اعلام شده بود ۳۵ تا ۴۰ میلیارد تومان بود که به نظر معقول می آمد، اما بعد از مدتی یکی از معاونین وقت، رقم را ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و زمانی که خود پیگیر شدم، شهرداری مریوان ۱۹۴میلیارد تومان بدهی داشت.

وی افزود: خوشبختانه در این مدت کوتاه که با شورای اسلامی شهر امور شهرداری و شورا را در دست گرفتیم، توانستیم با همفکری اعضای شورای شهر مانع ۱۲۱ میلیارد ضرر دیگر شدیم که اگر این اتفاق نمی افتاد، رقم بدهی به بیش از این مبالغ می رسید.

شهردار مریوان اظهار کرد: در بحث پرداخت حقوق توانستیم یک و نیم حقوق پرداخت کنیم و سعی برآن داریم، ابتدا کارگران و عوامل امور شهری حقوق دریافت کنند و در نهایت سایر کارمندان و معاونین.

سعیدی ادامه داد: قبل از ورودم به مریوان لیست کل داراییم را تحویل اعضای شورای شهر و نهادهای زیربط داده ام و حاضرم هر زمانی که نیاز باشد داراییم مورد بررسی قرار گیرد.

در کار شهرداری دخالت نمی کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر مریوان نیز در این نشست بیان کرد: در کار شهرداری دخالت نمی کنیم، اما هروقت احساس کنیم درواحدی تخلفی صورت می گیرد یا معاون، مسئول یا کارمندی کار را به درستی انجام نمی دهد، سریعا برخورد قاطعانه خواهیم کرد.

گلچین خوش سپهر یادآور شد: رسالت اصحاب رسانه آگاهی بخشی به مردم و بیان واقعیت ها است، امیدوارم همراه با مردم و اصحاب رسانه قدم های دلسوزانه برداریم، در غیر این صورت زمان را از دست خواهیم داد و کارها پیش نخواهد رفت.

وی گفت: اتفاقات پیش آمده در شهرداری مریوان، برای همه ما ناراحت کننده بود و فضای شهر را دچار ناامیدی کرد، امیدوارم بتوانیم این وضعیت را با کمک رسانه و همسویی و همدلی اعضای شورای شهر، به بهترین وضع عوض کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مریوان افزود: رویداد بزرگ اربعین تاثیر زیادی در رابطه با بحث فرهنگی و دینی دارد، همه باید بکوشیم که این واقعه به بهترین نحو انجام پذیرد.

کد خبر 2759338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha