آتش سوزی در سیل بند مرکزی شهر ایلام

سرویس ایلام - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از وقوع آتش سوزی در سیل بند واقع در هسته مرکزی شهر ایلام در عمق زمین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، نصرت اله لطفی گفت: عصر امروز دالان‌های سیل بند هسته مرکزی شهر ایلام در زیر زمین دچار آتش سوزی شد که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی از بروز حادثه بحرانی جلوگیری شد.

وی افزود: این حادثه در مسیر سیل بند پیاده راه آیت الله طالقانی و بازارچه تره بار در سعدی تا میدان شهدا به طول تقریبی چهار کیلومتر در زیر زمین رخ داده بود.

لطفی ادامه داد: انتشار دود غلیظ از دریچه‌های طول مسیر این سیل بند توسط کسبه و برخی اهالی همجوار به آتش نشانی گزارش شد.

وی یادآور شد: در این عملیات نیروهای آتش نشان با تجهیزات حفاظت فردی و مواد لازم جهت مهار آتش وارد دلان‌های سیل بند شدند و ضمن مهار این آتش سوزی، سرمنشا آن را در بازارچه سعدی پیدا کردند.

وی تاکید کرد: در صورت عدم مهار به موقع آتش سوزی و با توجه به وجود انشعابات و اتصالات شرکت‌های مختلف زیرساخت، چون برق، گاز، آب و مخابرات در زیر زمین و زباله‌ها و پسماند درون سیل بندها احتمال بروز یک بحران دور از ذهن نبود.

لطفی با بیان اینکه علت بروز این حادثه در دست بررسی است، اضافه کرد: احتمال خطای انسانی از جمله فیلتر روشن سیگار، ذغال روشن قلیان، کبریت و موارد دیگر مانند گرمای هوا در ایجاد این آتش سوزی وجود دارد.

وی از کسبه و مغازه داران خواست از ریختن زباله به جداول، کانال‌ها و سیل بندها خودداری کنند چرا که انباشت این زباله‌ها حادثه آفرین خواهد بود.

کد خبر 2759085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha