وعده گازرسانی به 100 درصد روستاهای دیواندره تا پایان هفته دولت

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: تاکنون از ۱۶۹ روستای شهرستان دیواندره، ۱۶۵ روستا از به گاز طبیعی دسترسی دارند و عملیات گازرسانی به ۴ روستای باقی مانده نیز تا هفته دولت پایان می یابد.

به گزارش کرد پرس، احمد فعله گری گفت: با گازدار شدن این تعداد روستا، تمام روستاهای دیواندره به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل و این شهرستان به لیست شهرستان های سبز با ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی اضافه می شود.

وی اظهار کرد: شهرستان دیواندره دارای ۲۹ هزار و ۱۷۱ مشترک است که تعداد اشتراک های شهری ۱۳ هزار و ۸۵۵ مورد و روستایی ۱۵ هزار و ۳۱۶ مورد بوده و ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان افزود: تاکنون برای گازرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان دیواندره ۱۱۱ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است.

فعله گری ادامه داد: با ارتقای ظرفیت ایستگاه سی جی اس شهرستان دیواندره امکان خدمات مستمر شرکت گاز استان به مردم این شهرستان، بیشتر و خطوط اصلی انتقال گاز این شهرستان به مرکز استان و سقز و بیجار وصل شده است.

وی یادآور شد: گازرسانی در این منطقه سردسیر نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق روستایی دارد و با وجود بالا بودن هزینه گازرسانی در مناطق کوهستانی، این کار با قدرت ادامه دارد.

کد خبر 2759050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha