دستگاه های نظارتی در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز جدی باشند

معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: دستگاه های متولی و نظارتی با قدرت با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد کنند و در این رابطه اغماض نداشته باشند.

به گزارش کرد پرس، کیومرث حبیبی در جلسه کارگروه ویژه پیشگیری و برخورد موثر و فوری با تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر مجاز در سنندج، گفت: برخی در مقابل چشم دستگاه های نظارتی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می کنند که می طلبد دستگاه ها حساسیت بیشتری نشان دهند.

وی بر ضرورت برگزاری مرتب جلسات مقابله با تخلفات ساخت وساز و تغییر کاربری زمین در شهرستان ها تاکید کرد و افزود: البته این جلسات باید خروجی داشته باشد و موجب برخورد بهتر در برابر ساخت و ساز غیرمجاز شود.

معاون عمرانی استاندار کردستان به توقع غیرقانونی برخی برای دریافت مجوز ساخت و ساز اشاره کرد و اظهار کرد: فرمانداران دقت کرده و با قاطعیت در برابر این افراد و ساخت بناهای غیرمجاز برخورد کنند.

حبیبی ادامه داد: برخی با استفاده از اسامی و شخصیت های مقدس می خواهند اقدام به ساخت و ساز غیرقانونی کنند که قرارگاه تخریب در این زمینه نباید کوتاه بیاید.

وی یادآور شد: ضرورت مقابله جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های وقفی و لزوم عدم ارائه خدمات دستگاه های خدمات رسان به ساخت و سازهای غیرمجاز، از دیگر مواردی است که مدیران باید به آن توجه کنند.

معاون عمرانی استاندار کردستان بیان کرد: پیش از اینکه شهرنشینی اتفاق بیفتد باید ما اقدام به شهرسازی کنیم تا شاهد سواستفاده در زمینه ساخت و ساز نباشیم.

حبیبی در رابطه با آمار تصادفات جاده ای نیز گفت: میانگین کاهش تصادفات جاده ای استان نسبت به متوسط کشوری از رتبه ۲۷ سال ۱۳۹۹ به سوم کشوری در ۳ ماهه ابتدایی امسال رسیده که جای خرسندی است.

کد خبر 2758988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha