دیدار رسمی دولت باغچه لی با یک رهبر مافیایی

سرویس ترکیه - دولت باغچه لی رهبر MHP با یک رهبر سازمان مافیایی مشهور دیدار کرد.

به گزارش کردپرس، سدات شاهین رئیس یک سازمان مافیایی که پس از 8 سال از زندان آزاد شده بود، با دولت باغچه لی رهبر حزب حرکت ملی (MHP) دیدار کرد. این دیدار توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

سدات شاهین که به اتهام ریاست یک سازمان ارتکاب به جرایم سازمان یافته (مافیایی) به مدت 8 سال در زندان بود، هفته گذشته در 20 جولای از زندان آزاد شد. 

او یک روز پیش با دولت باغچه لی رهبر ملی گرای افراطی MHP و شریک ائتلاف حاکم دیدار کرد. سمیح یالچین معاون رئیس MHP با انتشار این خبر در حساب رسمی توئیتر خود، مه حاوی تصویری از این دیدار بود، از سدات شاهین به عنوان «برادر ما» نام برد.

لازم به ذکر است، پیشتر علاءالدین چاکیجی و کورشات ییلماز دو تن از نام های برجسته در تاریخ مافیای ترکیه که آنها نیز به همین اتهام محکوم شده بودند، بلافاصله پس از آزادی از زندان به دیدار رهبر MHP شتافته بودند. سدات پکر رهبر مافیایی مشهور نیز دارای پیشینه ای طولانی با MHP بود. رابطه MHP با رهبران ناسیونالیت ترک مافیایی تا کنون بارها از سوی مقامات ارشد این حزب مورد انتقاد قرار گرفته است اما در نهایت این منتقدان بوده اند که مجبور به حذف از ساختار MHP شده اند. 

همچنین ترور برخی شخصیت های مستعفی MHP مانند سینان آتش به گمانه زنی ها در رابطه با روابط این حزب با رهبران مافیایی دامن می زند.

کد خبر 2758647

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha