پروژه احداث تصفیه خانه آب شرب دیواندره در مراحل پایانی است

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در حال حاضر پروژه احداث تصفیه خانه آب شرب شهر دیواندره در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش کرد پرس، محمد فرهاد در بازدید از آخرین وضعیت اجرای پروژه احداث تصفیه خانه آب شهر دیواندره دستورات لازم جهت اتمام پروژه را به پیمانکار صادر کرد.

وی افزود: طرح آبرسانی شهرستان دیواندره شامل ایستگاه پمپاژ پایاب سد، خط انتقال ۱.۲ کیلومتری با لوله ۵۰۰ میلیمتری چدن تا تصفیه خانه، خط انتقال به طول ۹ کیلومتر از تصفیه خانه تا داخل شهر دیواندره و احداث ۲ مخزن بین راهی یک هزار و ۳ هزار مترمکعبی و احداث تصفیه خانه است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان اظهار کرد: تصفیه خانه آب دیواندره در زمینی به مساحت ۴.۵ هکتار به ظرفیت ۲۵۰ لیتر در ثانیه (۱۷۰ لیتر برای تأمین آب شرب دیواندره و مابقی برای ۷۳ روستای مجتمع اوباتو) در حال احداث است و جمعیت ۵۱ هزار نفری را تحت پوشش قرار خواهد داد.

فرهاد با تأکید بر عزم جدی شرکت آبفا کردستان در سالجاری برای ارتقای خدمات در دو بخش آب و فاضلاب به شهروندان، اظهار کرد: از تمام ظرفیت های در اختیار برای تکمیل پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر دیواندره استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 2758492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha