رییس هلال احمر مهاباد: ۱۰۴ هکتار از اراضی متعلق به هلال رفع تصرف شد

سرویس آذربایجان غربی- رییس هلال احمر مهاباد گفت: ۱۰۴ هکتار از اراضی متعلق به هلال احمر در حاشیه شهر مهاباد از متصرفان پس گرفته و رفع تصرف شد.

به گزارش کردپرس، از ایرنا؛ نادر قادرزاده اظهار کرد: این زمین ۱۰۴ هکتار و متعلق به هلال احمر و به نام زمین‌های علی آباد پشت تپ است که عده‌ای سودجو بدون هیج مجوز قانونی برای فروش اقدام به تفکیک آن کرده بودند که پس از پیگیری با دستور دادستان و با هماهنگی اداره های مختلف اقدام به بازپس‌گیری آن شد.

او افزود: این زمین سال‌هاست که با مالکیت هلال احمر به منظور زراعت به کشاورزان اجاره داده شده در حالیکه کشاورزان هیچگونه تملک یا مالکیتی در خصوص این زمین ندارند و تنها اجازه کشت و برداشت محصولات کشاورزی با مالکیت هلال احمر را داشته‌اند.

رییس هلال احمر مهاباد از مردم خواست هیچ‌گونه معامله خرید و فروش این زمین‌ها را در بنگاه یا مشاور املاکی انجام ندهند تا دچار ضرر و زیان نشوند چون متعلق به هلال احمر است و در صورت مشاهده چنین تخلف‌هایی آن را به مسوولان گزارش کنند.

او یادآور شد: سند این زمین ها در دهه ۳۰ شمسی به نام هلال احمر صادر شده و طی این مدت به صورت اجاره‌ای در اختیار کشاورزان منطقه قرار داشته است.

کد خبر 2758300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha